Honda chiptuning Rigotech típuslista
Tuningolható Honda típusok, és tuningmódszerek. Keresd ki a sajátod, kérj ajánlatot!Erős Honda chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
A listázott Honda modellekhez biztosan van technológiánk. Felesleges alkatrészek (Honda tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (akár megbontás nélkül) finomhangoljuk autódat.
Honda listánk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód. Ha nem találod, add meg a pontos adatokat és 24 órán belül megküldjük, mik a lehetőségek, és megválaszoljuk kérdéseid.
Chiptuning módszerek a listában
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Honda chiptuning típuslista
honda
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Honda | Accord | 2.0 i-VTEC | 154 | OBD | |
Honda | Accord | 2.2 i-CTDi | 140 | OBD | |
Honda | Accord | 2.2 i-CTDi | 150 | Mgb. | |
Honda | Accord | 2.2 i-DTEC Type S | 180 | Mgb. | |
Honda | City | 1.4 i-DSi | 83 | Mgb./ OBD | |
Honda | Civic | 1.4 8v i-DSi | 83 | 119 | Mgb./ OBD |
Honda | Civic | 1.4 8v i-DSi i-Shift | 83 | 119 | Mgb./ OBD |
Honda | Civic | 1.4 16v i-VTEC | 100 | 127 | OBD |
Honda | Civic | 1.4 16v i-VTEC i-Shift | 100 | 127 | OBD |
Honda | Civic | 1.6 16v i-DTEC | 120 | 300 | Mgb. |
Honda | Civic | 1.7 8v CTDi | 100 | 220 | OBD |
Honda | Civic | 1.8 16v i-VTEC | 140 | 174 | OBD |
Honda | Civic | 1.8 16v i-VTEC Automatic | 140 | 174 | OBD |
Honda | Civic | 1.8 16v i-VTEC i-Shift | 140 | 174 | OBD |
Honda | Civic | 2.0 16v i-VTEC Turbo Type-R | 310 | 400 | Mgb./ OBD |
Honda | Civic | 2.0 16v Type-R | 201 | 193 | OBD |
Honda | Civic | 2.0 16v Type-R | 225 | 215 | OBD |
Honda | Civic | 2.0 16v Type-R Mugen | 240 | 212 | OBD |
Honda | Civic | 2.2 16v i-CTDi | 140 | 340 | OBD |
Honda | Civic | 2.2 16v i-DTEC | 150 | 350 | Mgb. |
Honda | Crossroad | 1.8 i-VTEC 16v | 140 | OBD | |
Honda | CR-V | 1.6 16v i-DTEC 2WD | 120 | 300 | Mgb. |
Honda | CR-V | 1.6 16v i-DTEC 4WD | 160 | 350 | Mgb. |
Honda | CR-V | 1.6 16v i-DTEC 4WD Automatic | 160 | 350 | Mgb. |
Honda | CR-V | 2.0 16v i-VTEC | 150 | 192 | OBD |
Honda | CR-V | 2.0 16v i-VTEC 2WD | 150 | 191 | OBD |
Honda | CR-V | 2.0 16v i-VTEC 2WD | 155 | 192 | OBD |
Honda | CR-V | 2.0 16v i-VTEC 4WD | 155 | 192 | OBD |
Honda | CR-V | 2.0 16v i-VTEC 4WD Automatic | 155 | 192 | OBD |
Honda | CR-V | 2.0 16v i-VTEC Automatic | 150 | 192 | OBD |
Honda | CR-V | 2.2 16v i-CDTi 4WD | 150 | 350 | Mgb. |
Honda | CR-V | 2.2 16v i-CDTi 4WD Automatic | 150 | 350 | Mgb. |
Honda | CR-V | 2.2 16v i-CTDi | 140 | 340 | OBD |
Honda | CR-V | 2.2 16v i-DTEC | 150 | 350 | Mgb. |
Honda | CR-V | 2.2 16v i-DTEC Automatic | 150 | 350 | Mgb. |
Honda | CR-V | 2.4 16v i-VTEC | 170 | 220 | OBD |
Honda | CR-V | 2.4 16v i-VTEC 4WD | 190 | 222 | OBD |
Honda | Fit Aria | 1.4 i-DSi | 83 | OBD | |
Honda | FR-V | 1.8 i-VTEC 16v | 140 | OBD | |
Honda | FR-V | 2.2 i-CTDi | 140 | OBD | |
Honda | HR-V | 1.6 i-VTEC 16v | 125 | OBD | |
Honda | Jazz | 1.2 i-DSi | 78 | OBD | |
Honda | Jazz | 1.4 i-DSi | 83 | OBD | |
Honda | Mobilio | 1.4 i-DSi | 83 | OBD | |
Honda | Partner | 1.4 i-DSi | 83 | OBD | |
Honda | S2000 | 2.2 16v Vtec | 242 | OBD |
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
* A vezérlőegység OBD-n nem olvasható. Ha már van korábbi olvasásunk vagy adatbázisból származó un. Virtual Read fájl, akkor OBD-n keresztül megbontás nélkül haladunk. Ha nincs eredeti fájl, akkor ki kell venni a motorvezérlőt, megbontani, és asztalon kiolvasni az eredeti beállításokat. Ezt követően OBD-n írható.
** Minimális szereléssel biztosan jár. A vezérlőegység megbontása nélkül, asztalon csatlakozunk hozzá. Valamikor szükséges a vezérlő megbontása is.
*** A vezérlőt ki kell venni, megbontani, és a belsejében levő csatlakozón keresztül kezeljük. Forrasztás, alkatrész csere nem történik.
A feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek, az oldal tartalma nem minősül ajánlatnak. A megadott tuning módszer eltérhet, vagy ha az adott autó más elektronikával/ sw. verzióval szerelt, előfordulhat, hogy nincs mód a beállítások kezelésére.
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Honda referencia videók
Honda szakcikkeink
Honda Accord referencia riport
Honda 2.2 I-CTDi Type S trükk
Honda életképek és teljesítménymérés
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!
Már kaptam ajánlatot, tetszik és időpontot kérek!
- foglalj időpontot
- nézzük át együtt az autód
- beszéljük meg, mit szeretnél
- próbáld ki a Rigotech beállításod
- elégedetten préselődj az ülésbe
- spórolj a költségeiden
- mutasd meg a barátaidnak!
Legutóbbi szakcikkeink:
Mit utál a magyar a chiptuningban? – a felmérés eredménye
Chiptuning ügyek... Megkérdeztük - elmondtátok Köszönjük a segítséged és válaszaid! Nem vagyok gondolatolvasó.Ezért csináltam egy kérdőívet, ahol a chiptuning témájába vágó kérdéseket tettem fel. Az egyik kérdés az volt, hogy "mit szeretsz az autózásban,...
Toyota OBD
Chiptuning Toyota/Lexus OBD-n keresztül, Magyarországon elsőként! Jelenleg az ország első és egyetlen OBD-n keresztül tuningolt Toyota/Lexus rendszere, Szekszárdon a Rigotechnél A Toyota féltve őrzött Denso rendszere elvesztette a szüzességét! - OBD-n keresztül...
Chiptuning traktorra később
Chiptuning traktorra is... ha nem tudod hogy működik, Máté a 9 éves srác elmagyarázza! Hihetetlen találkozás egy nem mindennapi 9 éves gyerekkel, aki minden szabadidejében a családi gazdaságban segít Chiptuning később. Jobb oldalon a srác hihetetlen! – saját magamra...
Cégadatok
Cégnév: | Rigotech Bt. |
Alapítva: | 2001 |
Cégj.szám: | 17 06 005140 |
Adószám: | 21062393-1-17 |
Ügyvezető: | Tóth Richárd |
Cím: | Szekszárd, Bródy S.u.24 |
Ügyfélszolgálat: | 06 30 227 12 27 |
Nyitvatartás
(Érkezés kizárólag egyeztetett időpontra!)
Hétfő | 10:00-18:00 |
Kedd-péntek | 08:00-18:00 |
Szombat | 10:00-16:00 |
Vasárnap | zárva |