Chiptuning » Honda tuning » Honda Accord tuning » 2.2 DTEC 150 LE teljesítménymérés adatok

Honda Accord 2.2 DTEC 150 LE 2014 Rigotech Prémium Pro csiptuning és teljesítménymérés



Alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus / kivitel: Accord
Motor: 2.2 DTEC
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Gyártási év: 2014
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices

Honda tuning gyártmányoldalunkról eléred az összes típust. Ezekből választva a típusoldalon külön-külön látod kapcsolódó teljesítményméréseinket, szakcikkeinket.




Honda Accord 2.2 DTEC 150 LE dyno teszt

FONTOS! Ritka, hogy két Honda teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések néha egyezést mutatnak mégis elég nagy az eltérés köztük. Szóval minden egyes munkánk teljesítménymérése egyedi, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint más gyengébbre akarja. Egyeseknek elsődleges a fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit mutat.

Kezdéskor a gyári specifikációhoz képest teljesítményben -2% (-3 Ps) elmaradást mértünk ezen a mai Hondán. Tehát, 150 LE hide-compare-block1 NM specifikációhoz viszonyítva 147 lovat és 323 NM-t igazolt a Prémium Pro felhúzásunk megkezdésekor.

 

A dyno teszt adatai

Mért érkező teljesítmény: 147 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 323 NM
Mért Rigotech PPro csippelés teljesítmény: 172 LE (+17% +25LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 378 NM (+15% +55Nm)




honda-Accord-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Honda #Accord #tuning #DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Honda Accord tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Honda Accord tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Honda Accord tuning 2.2 DTEC 150 LE mérések

  • Honda Accord tuning 2.2 DTEC 150 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Honda 2.2 DTEC motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.2 DTEC teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.2 DTEC 150 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.2 DTEC méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Honda 2.2 DTEC 150 LE tuning referenciák

  • Honda 2.2 DTEC 150 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Honda 2.2 DTEC chiptuning referenciák

  • Honda 2.2 DTEC chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Honda Accord chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Honda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mivel további javulást nem fog hozni. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , emiatt a sportlégszűrő használata kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!)


Alufelni

Az alufelni népszerű vezetéstechnikát támogató tuning. Sokan kihagyják a számításból, hogy milyen hatással lesz ez a vezérgép dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc