Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Multipla tuning » 1.9 MJET 120 LE teljesítménymérés adatok
Fiat Multipla 1.9 MJET 120 LE Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
Adatok
Gyártmány: Fiat
Típus / kivitel: Multipla
Motor: 1.9 MJET
Teljesítmény: 120 LE
Katalógus nyomaték:
Évjárat:
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices
Fiat tuning gyártmányoldalunkról elérsz minden modellt. Ezekből választva az adott típusoldalon külön megtalálod vonatkozó méréseinket, leírásainkat.
Fiat Multipla 1.9 MJET 120 LE mérési diagram
Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Fiat és ugyan ügyfeleink elvárásai van, hogy egyezést mutatnak ennek ellenére elég nagy az eltérés köztük. Szóval minden egyes munkánk teljesítménymérése eltérő, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más durvábbra, megint más meg óvatosabbra számít. Egyeseknek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mennyire hozza az elvárásodat.
A teszt adatai
Mért érkező teljesítmény: 130 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 226 NM
Mért Rigotech PPro chippelés teljesítmény: 148 LE (+15% +18LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 277 NM (+18% +51Nm)
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?
Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.
#Fiat #Multipla #tuning #MJET #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart
Néhány további Fiat Multipla tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk
Ha Fiat Multipla tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.
Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.
1 Fiat Multipla tuning 1.9 MJET 120 LE mérések
- Fiat Multipla tuning 1.9 MJET 120 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...
1.2 Fiat 1.9 MJET motor pár teljesítménymérésünk
- Fiat Stilo 1.9 JTD 115 LE 2004 Rigotech Prémium Pro chip tuning és dyno
- Fiat Fiat 1.9 JTD 90 LE Rigotech Prémium Pro csippelés adatok és teljesítménymérés
1.3 Fiat-Alfa csoport 1.9 MJET teljesítménymérések
1.5 Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek
- Fiat Freemont chiptuning - Visszafújja a szél a Fiatot miután a szalonban lefrissítették...
- 70000-ért úgy szétba... az autód, hogy
- Nincs cikkünk pontosan erről a modellről.
- Nincs cikkünk még erről a motorról.
2 Még néhány Fiat 1.9 MJET 120 LE tuning referenciák
- Fiat 1.9 MJET 120 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...
3 Fiat 1.9 MJET chiptuning referenciák
- Fiat 1.9 MJET chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...
4 Fiat Multipla chiptuning referenciák
5 Még több Rigotech Fiat tuning
- Fiat Ducato chiptuning 2.3 JTD 120 LE 2008 Prémium Pro csippelés
- Fiat Bravo chiptuning 1.4 benzin 90 LE 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Fiat Ducato chiptuning Multijet 130 lóerő 2014 Prémium Pro finomhangolás
- Fiat Ducato chiptuning 2.3 JTD 130 Ps 2008 Prémium Pro csippelés
- Fiat 500 L chiptuning 1.4 benzin 95 Ps 2017 Prémium Pro beállítás
- Fiat 500 L chiptuning 1.4 benzin 95 Ps 2017 Prémium Pro csiptuning
- Fiat Ducato chiptuning 2.0 JTD 84 Ps 2003 Prémium Pro Stage1
- Fiat Stilo chiptuning 1.9 JTD 120 lóerő 2006 Prémium Pro beállítás
- Fiat Ducato chiptuning 3.0 JTD 158 lóerő 2009 Prémium Pro beállítás
- Fiat Scudo chiptuning 2.0 JTD 163 Ps 2010 Prémium Pro csiptuning
Hasznos tuning tippek
Sportlégszűrő
Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem kell sportlégszűrőt használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja. Szívó benzines tuning esetén van minimális létjogosultsága , emiatt a sportlégszűrő használata indokolt lehet (de nem kötelező).
Alufelni
Az alufelni szinte elsődleges vezetéstechnikát támogató tuning extra. A legtöbben nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz a gépóriás rugalmasságára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc