/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) referencia

Mazda 3 chiptuning 2.0 CiTD 143 lóerő 2007 Prémium Pro Stage1


Mazda 3 chippelés a 240000 km-t futott 17 éves 143 lóerős 2.0 CiTD gépen, ami Budapest térségéből érkezett chip tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a chip tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.




Mazda 3 további részletek

Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2003 – 2009
Motor: 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Denso RF7X
Motorkód:
Alvázszám:
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Mazda tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán

A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 168 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég feltüntet hegyesebb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Mazda 3 tuning a Rigotech műhelyében

Az autó gazdája csippelés érdekében látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az elvárt üzembiztonságot.

Mazda 3 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/

200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
3 143 LE-s erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, a chip tuning várható haszna durva. A motor jól érezhetően csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.0 CiTD remap előtt jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mert a tuningboxok haszna, brutálisan változatos!

A géped 143 LE motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is brutálisan felrobbantható egy útszéli tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett beállítással vagy akármilyen Mazda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Rigotech PPro motoroptimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen 2.0 CiTD erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos hasonló Mazdát teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Mazda #3 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Mazda 2.0 CiTD más teljesítményosztály mérések

  • Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 136 lóerő 2004 Prémium Pro csippelés

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!