Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) referencia
Mazda 3 chiptuning 2.0 CiTD 143 lóerő 2007 Prémium Pro Stage1
Mazda 3 chippelés a 240000 km-t futott 17 éves 143 lóerős 2.0 CiTD gépen, ami Budapest térségéből érkezett chip tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a chip tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Mazda 3 szakcikkeink
- További Mazda 3 méréseink
- Mazda 3 2.0 CiTD tuning autóink, sztorik
- Mazda 3 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mazda 3 további részletek
Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2003 – 2009
Motor: 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Denso RF7X
Motorkód:
Alvázszám:
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mazda tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Mazda tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 168 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég feltüntet hegyesebb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mazda 3 tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája csippelés érdekében látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az elvárt üzembiztonságot.
Mazda 3 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/
200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
3 143 LE-s erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, a chip tuning várható haszna durva. A motor jól érezhetően csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.0 CiTD remap előtt jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mert a tuningboxok haszna, brutálisan változatos!
A géped 143 LE motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is brutálisan felrobbantható egy útszéli tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett beállítással vagy akármilyen Mazda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Rigotech PPro motoroptimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen 2.0 CiTD erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos hasonló Mazdát teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Mazda #3 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mazda 2.0 CiTD más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 CiTD egyéb mérések
Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!