Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.0 CiTD (100 kW / 136 LE) referencia
Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 136 lóerő 2003 Prémium Pro beállítás
Mazda 6 optimalizálás ezen a 350000 kilométert futott 19 éves 136 lóerős 2.0 CiTD gépen, amely Sásd mellől érkezett hozzánk csiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a chippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Mazda 6 szakcikkeink
- További Mazda 6 méréseink
- Mazda 6 2.0 CiTD tuning autóink, sztorik
- Mazda 6 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mazda 6 részletek
Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2003 – 2008
Motor: 2.0 CiTD (100 kW / 136 LE)
Katalógus teljesítmény: 136 LE
Katalógus nyomaték: 310 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 350000 km
Motorvezérlő: Denso R2AA
Motorkód: rf5
Alvázszám: JMZGG14R23
Év: 2003
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Sásd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mazda tuning érdekel? Kezdj itt:
Mazda tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán
Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 370 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég ajánl magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mazda 6 tuning Rigotech technikával
A tulajdonos optimalizálás miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt megbízhatóságot.
Mazda 6 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 19 éves darabot!
A 6 136 Cv-s erőforrása számottevő mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ennek köszönhetően a chip tuning várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 CiTD (100 kW / 136 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 CiTD chiptuning előtt érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mert a tuningok minősége, haszna, ára hihetetlenül eltérő!
A kocsid 136 Ps motorjának és hajtásláncának adottságai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chiptuninggal vagy akármilyen Mazda tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő Prémium Pro stage1 beállítás megvalósítása. Az elvárás szerinti beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A csippelésünk eredménye ezen a 2.0 CiTD erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük Adrián bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt betenni mert további javulást nem fog hozni.
Nálunk a megbecsült autód teljes biztonságban van. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Mazdát mértünk, chippeltünk és róluk többször már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Mazda #6 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mazda 2.0 CiTD 136 LE mérések
Mazda 2.0 CiTD más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 CiTD egyéb mérések
Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!