Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) referencia
Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 143 Ps 2006 Prémium Pro hangolás
Mazda 6 csiptuning a 240000 km-t futott 16 éves 143 LE-s 2.0 CiTD Mazdán, amely Orosháza mellől érkezett motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a stage1 beállítás eredménye könnyen mérhető.
- Mazda 6 szakcikkeink
- További Mazda 6 méréseink
- Mazda 6 2.0 CiTD tuning autóink, sztorik
- Mazda 6 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mazda 6 további részletek
Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2003 – 2008
Motor: 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Denso RF7X
Motorkód: RF7
Alvázszám: JMZGY19R67
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Orosháza
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mazda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Mazdán
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 168 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hangoztat nagyobb adatokat, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mazda 6 tuning a Rigotechnél
Az autó érkezővel is jelentősen elmaradt az elvártaktól, és a tuningra sem reagált, ezért szervizt javasoltunk.
Ügyfelünk csippelés miatt érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető javulása mellett. Mégis biztosítva a gyári megbízhatóságot.
Mazda 6 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A 6 143 lóerős motorja és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a felhúzás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel hangolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 CiTD remap előtt érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, ára brutálisan változatos!
Szeretett autód 143 lovas erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is azonnal tönkre tehető egy rosszul megírt akciós szolgáltatással vagy Mazda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi PPro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 CiTD erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint mérhető az autó étvágyának csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.
#Mazda #6 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mazda 2.0 CiTD más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 CiTD egyéb mérések
Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!