/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) referencia

Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 143 Ps 2006 Prémium Pro hangolás


Mazda 6 csiptuning a 240000 km-t futott 16 éves 143 LE-s 2.0 CiTD Mazdán, amely Orosháza mellől érkezett motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a stage1 beállítás eredménye könnyen mérhető.


mazda 6 tuning 2-0-citd 143

Mazda 6 további részletek

Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2003 – 2008
Motor: 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Denso RF7X
Motorkód: RF7
Alvázszám: JMZGY19R67
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Orosháza

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Mazdán

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 168 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hangoztat nagyobb adatokat, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te tartod a hátad.


Mazda 6 tuning a Rigotechnél

Az autó érkezővel is jelentősen elmaradt az elvártaktól, és a tuningra sem reagált, ezért szervizt javasoltunk.
Ügyfelünk csippelés miatt érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető javulása mellett. Mégis biztosítva a gyári megbízhatóságot.

Mazda 6 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A 6 143 lóerős motorja és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a felhúzás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel hangolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 CiTD (105 kW / 143 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 CiTD remap előtt érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, ára brutálisan változatos!

Szeretett autód 143 lovas erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is azonnal tönkre tehető egy rosszul megírt akciós szolgáltatással vagy Mazda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi PPro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 CiTD erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint mérhető az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.

#Mazda #6 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Mazda 2.0 CiTD más teljesítményosztály mérések

  • Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 136 lóerő 2004 Prémium Pro csippelés

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!