/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.2 CiTD (120 kW / 163 LE) referencia

Mazda 6 chiptuning 2.2 CiTD 163 LE 2010 Prémium Pro csiptuning


Mazda 6 motoroptimalizálás a 228895 kilométert futott 13 éves 163 LE-s 2.2 CiTD Mazdán, ami Alsónémedi közeléből érkezett hozzánk tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetben a remap hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.


mazda 6 tuning 2-2-citd 163

Mazda 6 részletek

Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2008 – 2012
Motor: 2.2 CiTD (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 228895 km
Motorvezérlő: Denso R2AB
Motorkód: R2
Alvázszám:
Év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Alsónémedi

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Mazda beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: biztonságos növekmény ezen a Mazdán

Az általunk javasolt időtálló chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 425 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért Te felelsz.


Mazda 6 tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk motoroptimalizálás okán jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti élettartamot.

Mazda 6 tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
6 163 LE-s erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a chip tuning várható eredménye jelentős. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 2.2 CiTD (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.2 CiTD chippelés alkalmával érdemes tájékozódni melyik chippeshez fordulsz, mivel a tuningok minősége, haszna, díja igen eltérő!

A géped 163 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy amatőr olcsó chiptuninggal vagy akármilyen Mazda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen 2.2 CiTD erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük Zsolt bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel autóknál nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Mazda #6 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 2.2 CiTD 163 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!