/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda CX-7 tuning » 2.3 Turbo MPS (191 kW / 260 LE) referencia

Mazda CX-7 chiptuning 2.3 MPS 260 Ps 2010 Prémium Pro finomhangolás


Mazda CX-7 tuning a 140000 km-t futott 11 éves 260 lovas 2.3 MPS vezérgépen, amely Esztergom térségéből ugrott át optimalizálás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a csippelés eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.


mazda-cx-7-tuning-2-3-mps-260

Mazda CX-7 specifikáció

Gyártmány: Mazda
Típus: CX-7
Kivitel: 2009 – 2012
Motor: 2.3 Turbo MPS (191 kW / 260 LE)
Katalógus teljesítmény: 260 LE
Forgatónyomaték: 380 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Mitsubishi E6T5x
Motorkód: L3_T
Alvázszám: JMZERH93
Év: 2010
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Turbó-benzin
Ahonnan jött: Esztergom

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Mazda beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 290 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 420 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely ajánl magasabb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Mazda CX-7 tuning Rigotech technikával

A mazdásunk fő problémája, hogy alacsony fordulaton nagyon rángat. Ez a fő jelenség főleg 2000-es fordulatalatt jelentkezik. Mérés alapján sajnos nagyon elmaradt a katalógusadattól, így a chiptuning sem hozta az elvárt növekményt. A hiba viszont megíszűnt a Mazdán.
A tulaj chiptuning miatt látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és nyomatékán. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal biztosítva az eredeti üzembiztonságot.

Mazda CX-7 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-cx-7/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A CX-7 260 PS motorja és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal van megáldva, ezért a motoroptimalizálás várható haszna jelentős. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbóbenzinesek hatékonyan, látványosan és biztonságosan húzhatók.


A 2.3 MPS chiptuning előtt érdemes tájékozódni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mert a tuningboxok minősége, haszna, költsége igen eltérő!

Az autód 260 lóerős motorjának valamint hajtásának tartalékai ellenére is gyorsan leamortizálható egy túlhúzott olcsó chippel vagy akármilyen Mazda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Géza szempontjainak megfelelő egyedi PPro optimalizálás kialakítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro remapunk eredménye ezen a 2.3 MPS erőforráson: és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbó-benzin autóknál nem szükséges sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

A Rigotech-nél a szeretett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, javítottunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.

#Mazda #CX-7 #tuning #MPS #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X