Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 206 tuning » 1.6i 16v (81 kW / 110 LE) referencia
Peugeot 206 chiptuning 1.6 i 110 LE 2004 Prémium Pro beállítás
Peugeot 206 tuning a 240000 kilométert futott 18 éves 110 lóerős 1.6 i szekéren, ami Pécs mellől érkezett hozzánk tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a csiptuning haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Peugeot 206 szakcikkeink
- További Peugeot 206 méréseink
- Peugeot 206 1.6 i tuning autóink, sztorik
- Peugeot 206 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 206 specifikáció
Gyártmány: Peugeot
Típus: 206
Kivitel: Összes
Motor: 1.6i 16v (81 kW / 110 LE)
Katalógus teljesítmény: 110 LE
Forgatónyomaték: 147 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Bosch ME7.4.4
Motorkód: NFU
Alvázszám: VF32DNFUF4
Gyártási év: 2004
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan jött: Pécs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/peugeot-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Peugeot-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos ajánl magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 206 tuning a Rigotechnél
Gázpedál szöghelyzet érzékelő hiba és vízhőfok jeladó hiba miatt magas fogyasztásra kért ECO programot. Amit lehetett megtettünk, de elsősorban szerviz javasolt, csodát tenni nem tudunk.
Viktor remap miatt jött hozzánk, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az eredeti üzembiztonságot.
Peugeot 206 oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-206/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 18 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A 206 110 LE-s erőforrása és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal bír, ezért a csippelés várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.6 i csiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen chippeshez fordulsz, mert a hangolások eredménye, díja brutálisan változatos!
Az autód 110 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal tönkre tehető egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett csiptuninggal vagy akármilyen Peugeot tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj szempontjainak megfelelő PPro chippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Stage1 beállításunk eredménye ezen az 1.6 i erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás mérséklődése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.
Szívó-benzin esetében kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sportlégszűrőt alkalmazni mert szívó benzinesnél további javulást hozhat.
Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink , ütős garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal láthattad referenciáinkat, méréseinket.
#Peugeot #206 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 1.6 i más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 1.6 i egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!