Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 308 tuning » 2.0 HDi (100 kW / 136 LE) referencia

Peugeot 308 chiptuning 2.0 HDi 136 Ps 2011 Prémium Pro csippelés


Peugeot 308 remap a 160000 km-t futott 10 éves 136 lóerős 2.0 HDi gépen, ami Szombathely mellől érkezett hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a felhúzás hatása jól tesztelhető, mérhető.


peugeot-308-tuning-2-0-hdi-136

Peugeot 308 alapadatok

Gyártmány: Peugeot
Típus: 308
Kivitel: 2007 – 2013
Motor: 2.0 HDi (100 kW / 136 LE)
Katalógus teljesítmény: 136 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.4
Motorkód: 4CRHF
Alvázszám: VF34CRHF
Gyártási év: 2011
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Szombathely

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/peugeot-tuning/

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Peugeot-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely feltüntet hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Peugeot 308 tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk motoroptimalizálás okán érkezett a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő meggyőző fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva az eredetivel azonos üzembiztonságot.

Peugeot 308 tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-308/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
A 308 136 LE-s motorja jelentős mechanikai tartalékkal bír, tehát az optimalizálás várható eredménye számottevő. A motor jól érezhetően húzható, az élettartam csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.0 HDi remap megrendelésekor meg kell nézni milyen céghez fordulsz, mivel a tuningboxok minősége, eredménye, ára brutálisan eltérő!

A géped 136 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy rosszul megírt akciós beállítással vagy akármilyen Peugeot tuningbox alkalmazásával. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, folyamata

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő PPro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot állapotának és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A csiptuningunk eredménye ezen a 2.0 HDi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Mihály pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Nálunk a szeretett kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, javítottunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban elég sokszor bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Peugeot #308 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 308 tuning » 2.0 HDi (100 kW / 136 LE) referencia

1 Peugeot 308 tuning 2.0 HDi 136 LE néhány referenciánk

  • Peugeot 308 tuning 2.0 HDi 136 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Peugeot 2.0 HDi motor pár teljesítménymérésünk

1.3 Néhány azonos motor: Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi teljesítménymérése

  • Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 136 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Peugeot 2.0 HDi 136 LE tuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDi 136 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Peugeot 2.0 HDi chiptuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDi chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Peugeot 308 chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Peugeot tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!