/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 406 tuning » 2.0 HDi (81 kW / 110 LE) referencia

Peugeot 406 2.0 HDi 110 Ps 2004 Prémium Pro Stage1


Peugeot 406 motoroptimalizálás ezen a 120000 km-t futott 17 éves 110 lovas 2.0 HDi vezérgépen, amely tulajdonosa Paks közeléből jött hozzánk csiptuning ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a tuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.


peugeot-406-tuning-2-0-hdi-110

Peugeot 406 adatai

Gyártmány: Peugeot Típus: 406 Kivitel: Motor: 2.0 HDi (81 kW / 110 LE) Katalógus teljesítmény: 110 LE Katalógus nyomaték: 250 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 120000 km ECU: Bosch EDC15C2 Motorkód: RHS Alvázszám: VF38BHSF Év: 2004 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Innét érkezett: Paks Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Peugeot tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: Peugeot beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Peugeot-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 130 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 290 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért Te felelsz.

Peugeot 406 tuning a Rigotechnél

Róbert chippelés érdekében látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója erején és előzési képességén. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti megbízhatóságot.
Peugeot 406 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-406/ A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A 406 110 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, ezért a stage1 beállítás várható hozadéka durva. A motor jól érezhetően húzható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 HDi (81 kW / 110 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 HDi chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a chiptuningok haszna, díja hihetetlenül változatos! Szeretett autód 110 lóerős motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is azonnal túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy akármilyen Peugeot tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro chip tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A chiptuningunk eredménye ezen a 2.0 HDi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás érezhető javulása is. Nagyra értékeljük Róbert pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel autóknál nem kell sport légszűrő betétet használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink garantálják. Elég sok ehhez hasonló Peugeot-t diagoztunk, motoroptimalizáltunk és róluk több alkalommal már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Peugeot #406 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 110 LE mérések

  • Citroen Jumper 2.0 BlueHDI 110 LE 2019 Prémium Pro finomhangolás

  • Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!