Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 406 tuning » 2.0 HDi (81 kW / 110 LE) referencia

Peugeot 406 2.0 HDi 110 Ps 2004 Prémium Pro Stage1


Peugeot 406 motoroptimalizálás ezen a 120000 km-t futott 17 éves 110 lovas 2.0 HDi vezérgépen, amely tulajdonosa Paks közeléből jött hozzánk csiptuning ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a tuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.


peugeot-406-tuning-2-0-hdi-110

Peugeot 406 adatai

Gyártmány: Peugeot
Típus: 406
Kivitel:
Motor: 2.0 HDi (81 kW / 110 LE)
Katalógus teljesítmény: 110 LE
Katalógus nyomaték: 250 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 120000 km
ECU: Bosch EDC15C2
Motorkód: RHS
Alvázszám: VF38BHSF
Év: 2004
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: Paks

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Peugeot beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Peugeot-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 130 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 290 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért Te felelsz.


Peugeot 406 tuning a Rigotechnél

Róbert chippelés érdekében látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója erején és előzési képességén. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték érezhető fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti megbízhatóságot.

Peugeot 406 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-406/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 406 110 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, ezért a stage1 beállítás várható hozadéka durva. A motor jól érezhetően húzható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 HDi (81 kW / 110 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.0 HDi chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a chiptuningok haszna, díja hihetetlenül változatos!

Szeretett autód 110 lóerős motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is azonnal túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy akármilyen Peugeot tuning box használatával. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro chip tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A chiptuningunk eredménye ezen a 2.0 HDi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.

Nagyra értékeljük Róbert pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál nem kell sport légszűrő betétet használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink garantálják. Elég sok ehhez hasonló Peugeot-t diagoztunk, motoroptimalizáltunk és róluk több alkalommal már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Peugeot #406 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 406 tuning » 2.0 HDi (81 kW / 110 LE) referencia

1 Peugeot 406 tuning 2.0 HDi 110 LE néhány referenciánk

  • Peugeot 406 tuning 2.0 HDi 110 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Peugeot 2.0 HDi motor pár teljesítménymérésünk

1.3 Néhány azonos motor: Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi teljesítménymérése

  • Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 110 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Peugeot 2.0 HDi 110 LE tuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDi 110 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Peugeot 2.0 HDi chiptuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDi chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Peugeot 406 chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Peugeot tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!