/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.2 HDi (150 kW / 204 LE) referencia

Peugeot 508 chiptuning 2.2 HDi 204 lóerő 2015 Prémium Pro hangolás


Peugeot 508 csiptuning ezen a 140000 km-t futott 7 éves 204 lovas 2.2 HDi vezérgépen, amely Budapest közeléből érkezett hozzánk chippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetben a csiptuning hatása nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. A váltót is programozhatjuk, de jelen felállásban szükségtelen.


peugeot 508 tuning 2-2-hdi 204

Peugeot 508 adatai

Gyártmány: Peugeot
Típus: 508
Kivitel: II. – 2014 – 2018
Motor: 2.2 HDi (150 kW / 204 LE)
Teljesítmény: 204 LE
Katalógus nyomaték: 450 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 140000 km
Motorvezérlő:
Motorkód:
Alvázszám: VF38E4HLAF
Év: 2015
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuning érdekel? Kezdj itt:
Peugeot tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Peugeot-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 224 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hangoztat hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Peugeot 508 tuning a Rigotechnél

Az autó már tuningolva érkezett, de ügyfelünk nem volt elégedett vele. Miután az orit is kipróbáltuk, a Rigotech beállítással kicsit érzékenyebb lett a gázpedál.
A tulajdonos csiptuning miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó erején és nyomatékán. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság érezhető növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.

Peugeot 508 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-508/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Az 508 204 lóerős motorja és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a remap várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel hangolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.2 HDi (150 kW / 204 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


A 2.2 HDi csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik chippeshez mész, mivel a hangolások megbízhatósága, eredménye, ára hihetetlenül eltérő!

A géped 204 LE erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy benzinkúton feltöltött tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy bármilyen Peugeot tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A csippelésünk eredménye ezen a 2.2 HDi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Nagyra értékeljük Levente pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt beszerezni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , egyedülálló garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagoztunk, csiptuningoltunk és róluk gyakran közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Peugeot #508 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.2 HDi 204 LE mérések

  • Citroen C5 2.2 HDI 204 LE 2011 Rigotech Prémium Pro csippelés és dyno

  • Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!