Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.2 HDi (150 kW / 204 LE) referencia
Peugeot 508 chiptuning 2.2 HDi 204 lóerő 2015 Prémium Pro hangolás
Peugeot 508 csiptuning ezen a 140000 km-t futott 7 éves 204 lovas 2.2 HDi vezérgépen, amely Budapest közeléből érkezett hozzánk chippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetben a csiptuning hatása nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. A váltót is programozhatjuk, de jelen felállásban szükségtelen.
- Peugeot 508 szakcikkeink
- További Peugeot 508 méréseink
- Peugeot 508 2.2 HDi tuning autóink, sztorik
- Peugeot 508 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 508 adatai
Gyártmány: Peugeot
Típus: 508
Kivitel: II. – 2014 – 2018
Motor: 2.2 HDi (150 kW / 204 LE)
Teljesítmény: 204 LE
Katalógus nyomaték: 450 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 140000 km
Motorvezérlő:
Motorkód:
Alvázszám: VF38E4HLAF
Év: 2015
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning érdekel? Kezdj itt:
Peugeot tuning
Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Peugeot-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 224 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hangoztat hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 508 tuning a Rigotechnél
Az autó már tuningolva érkezett, de ügyfelünk nem volt elégedett vele. Miután az orit is kipróbáltuk, a Rigotech beállítással kicsit érzékenyebb lett a gázpedál.
A tulajdonos csiptuning miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó erején és nyomatékán. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság érezhető növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Peugeot 508 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-508/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Az 508 204 lóerős motorja és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a remap várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel hangolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.2 HDi (150 kW / 204 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 HDi csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik chippeshez mész, mivel a hangolások megbízhatósága, eredménye, ára hihetetlenül eltérő!
A géped 204 LE erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy benzinkúton feltöltött tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy bármilyen Peugeot tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A csippelésünk eredménye ezen a 2.2 HDi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Nagyra értékeljük Levente pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt beszerezni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , egyedülálló garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagoztunk, csiptuningoltunk és róluk gyakran közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Peugeot #508 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.2 HDi más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.2 HDi 204 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.2 HDi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!