/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) referencia

Renault Master chiptuning 2.3 DCi 125 LE 2015 Prémium Pro csiptuning


Renault Master tuning ezen a 309921 kilométert futott 7 éves 125 LE-s 2.3 DCi-n, amely Berhida mellől jött hozzánk csippelés ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a csiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető.


renault master tuning 2-3-dci 125

Renault Master további részletek

Gyártmány: Renault
Típus: Master
Kivitel: Mk4 – 2014 – 2016
Motor: 2.3 DCi (92 kW / 125 LE)
Teljesítmény: 125 LE
Katalógus nyomaték: 310 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 309921 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C11, Bosch EDC17C42
Motorkód: M9TB
Alvázszám:
Gyártási év: 2015
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Berhida

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Renault tuning kell? Akkor kezdd itt:
Renault tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n

Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 370 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.


Renault Master tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül. A hangolást követően a Master karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban.
A tulajdonos remap okán jött hozzánk, hogy javítsunk autója dinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.

Renault Master chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/

Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
A Master 125 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a tuning várható haszna durva. A motor kiváló eredménnyel húzható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.3 DCi tuning előtt jól meg kell nézni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mivel a tuningboxok megtérülése, ára igen eltérő!

Szeretett autód 125 lóerős erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül tönkre tehető egy rosszul megírt olcsó chippel vagy akármilyen Renault tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Rajmund elvárásainak megfelelő egyedi PPro tuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Renault futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.3 DCi erőforráson: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál oktalan sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló Renault-t teszteltünk, javítottunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.

#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!