Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) referencia
Renault Master chiptuning 2.3 DCi 125 LE 2015 Prémium Pro csiptuning
Renault Master tuning ezen a 309921 kilométert futott 7 éves 125 LE-s 2.3 DCi-n, amely Berhida mellől jött hozzánk csippelés ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a csiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Renault Master szakcikkeink
- További Renault Master méréseink
- Renault Master 2.3 DCi tuning autóink, sztorik
- Renault Master fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Renault Master további részletek
Gyártmány: Renault
Típus: Master
Kivitel: Mk4 – 2014 – 2016
Motor: 2.3 DCi (92 kW / 125 LE)
Teljesítmény: 125 LE
Katalógus nyomaték: 310 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 309921 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C11, Bosch EDC17C42
Motorkód: M9TB
Alvázszám:
Gyártási év: 2015
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Berhida
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuning kell? Akkor kezdd itt:
Renault tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n
Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 370 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Master tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül. A hangolást követően a Master karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban.
A tulajdonos remap okán jött hozzánk, hogy javítsunk autója dinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Renault Master chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/
Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
A Master 125 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a tuning várható haszna durva. A motor kiváló eredménnyel húzható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.3 DCi (92 kW / 125 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.3 DCi tuning előtt jól meg kell nézni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mivel a tuningboxok megtérülése, ára igen eltérő!
Szeretett autód 125 lóerős erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül tönkre tehető egy rosszul megírt olcsó chippel vagy akármilyen Renault tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, lépései
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Rajmund elvárásainak megfelelő egyedi PPro tuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Renault futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.3 DCi erőforráson: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál oktalan sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos ehhez hasonló Renault-t teszteltünk, javítottunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.
#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!