/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 2.5 DCi (74 kW / 100 LE) referencia

Renault Master chiptuning 2.5 DCi 100 Ps 2006 Prémium Pro Stage1


Renault Master motoroptimalizálás a 280000 km-t futott 15 éves 100 lóerős 2.5 DCi-n, ami Paks mellől ugrott át motoroptimalizálás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a csippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.


renault-master-tuning-2-5-dci-100

Renault Master további részletek

Gyártmány: Renault Típus: Master Kivitel: Mk2 – 1998 – 2010 Motor: 2.5 DCi (74 kW / 100 LE) Teljesítmény: 100 LE Forgatónyomaték: 290 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 280000 km ECU: Bosch EDC16C36 Motorkód: G9UA6 Alvázszám: VNVF3RVK Év: 2006 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Paks Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Renault tuning kell? Kezdj itt: Renault tuning

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n

Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos tuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 120 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 350 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Renault Master tuning a Rigotechnél

Az autó gazdája csiptuning érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó a vezetési élményen és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a nyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.
Renault Master lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/ 200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A Master 100 lovas erőforrása bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a chip tuning várható eredménye jelentős. A motor kiváló eredménnyel hangolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.5 DCi (74 kW / 100 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.5 DCi optimalizálás előtt érdemes tájékozódni tuning műhelyhez fordulsz, mivel a tuningboxok eredménye, hihetetlenül eltérő! A kocsid 100 LE motorjának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy olcsó beállítással vagy akármilyen Renault tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő Prémium Pro chippelés kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Renault futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.5 DCi motoron: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Nagyra értékeljük Tilky pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid teljes biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Renault-t diagoztunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Renault 2.5 DCi más teljesítményosztály mérések

  • Renault Master 2.5 DCI 114 LE 2002 Rigotech Prémium Pro chip tuning és dyno

  • Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!