Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 2.5 DCi (74 kW / 100 LE) referencia
Renault Master chiptuning 2.5 DCi 100 Ps 2006 Prémium Pro Stage1
Renault Master motoroptimalizálás a 280000 km-t futott 15 éves 100 lóerős 2.5 DCi-n, ami Paks mellől ugrott át motoroptimalizálás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a csippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Renault Master szakcikkeink
- További Renault Master méréseink
- Renault Master 2.5 DCi tuning autóink, sztorik
- Renault Master fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Renault Master további részletek
Gyártmány: Renault Típus: Master Kivitel: Mk2 – 1998 – 2010 Motor: 2.5 DCi (74 kW / 100 LE) Teljesítmény: 100 LE Forgatónyomaték: 290 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 280000 km ECU: Bosch EDC16C36 Motorkód: G9UA6 Alvázszám: VNVF3RVK Év: 2006 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Paks Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Renault tuning kell? Kezdj itt: Renault tuning
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos tuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 120 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 350 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Master tuning a Rigotechnél
Az autó gazdája csiptuning érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó a vezetési élményen és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a nyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.
Renault Master lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/ 200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A Master 100 lovas erőforrása bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a chip tuning várható eredménye jelentős. A motor kiváló eredménnyel hangolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.5 DCi (74 kW / 100 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.5 DCi optimalizálás előtt érdemes tájékozódni tuning műhelyhez fordulsz, mivel a tuningboxok eredménye, hihetetlenül eltérő! A kocsid 100 LE motorjának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is kegyetlenül leamortizálható egy olcsó beállítással vagy akármilyen Renault tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő Prémium Pro chippelés kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Renault futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.5 DCi motoron: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Nagyra értékeljük Tilky pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid teljes biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Renault-t diagoztunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Renault 2.5 DCi más teljesítményosztály mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.5 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!