/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 3.0 DCi (100 kW / 136 LE) referencia

Renault Master chiptuning 3.0 DCi 136 Ps 2005 Prémium Pro beállítás


Renault Master chiptuning ezen a 350000 kilométert futott 17 éves 136 lóerős 3.0 DCi szekéren, ami Sióagárd térségéből ugrott át tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a remap haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.


renault master tuning 3-0-dci 136

Renault Master részletek

Gyártmány: Renault
Típus: Master
Kivitel: Mk2 – 1998 – 2010
Motor: 3.0 DCi (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 350000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C3
Motorkód: ZD3A2
Alvázszám: VF1FDCSM63
Évjárat: 2005
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sióagárd

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Renault tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/renault-tuning/

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Renault-n

Az általunk preferált üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég kiír nagyobb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó alkatrész szintű károkért egyedül Te tartod a hátad.


Renault Master tuning Rigotech technikával

János optimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték drasztikus növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárt megbízhatóságot.

Renault Master chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/

Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Master 136 LE-s erőforrása bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, így a motoroptimalizálás várható eredménye bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 3.0 DCi (100 kW / 136 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


A 3.0 DCi chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára igen eltérő!

A kocsid 136 lóerős erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy összecsapott akciós remappal vagy Renault tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő Prémium Pro chip tuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Renault állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

Az optimalizálásunk eredménye ezen a 3.0 DCi erőforráson: és dinamikusabb gyorsulás de elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Nagyra értékeljük János bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel esetében nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Renault-t diagoztunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.

#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!