Chiptuning » Renault tuning » Renault Master tuning » 3.0 DCi (100 kW / 136 LE) referencia
Renault Master chiptuning 3.0 DCi 136 Ps 2005 Prémium Pro beállítás
Renault Master chiptuning ezen a 350000 kilométert futott 17 éves 136 lóerős 3.0 DCi szekéren, ami Sióagárd térségéből ugrott át tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a remap haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Renault Master szakcikkeink
- További Renault Master méréseink
- Renault Master 3.0 DCi tuning autóink, sztorik
- Renault Master fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Renault Master részletek
Gyártmány: Renault
Típus: Master
Kivitel: Mk2 – 1998 – 2010
Motor: 3.0 DCi (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 350000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C3
Motorkód: ZD3A2
Alvázszám: VF1FDCSM63
Évjárat: 2005
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sióagárd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/renault-tuning/
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Renault-n
Az általunk preferált üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég kiír nagyobb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó alkatrész szintű károkért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Master tuning Rigotech technikával
János optimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték drasztikus növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárt megbízhatóságot.
Renault Master chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-master/
Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Master 136 LE-s erőforrása bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, így a motoroptimalizálás várható eredménye bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 3.0 DCi (100 kW / 136 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 3.0 DCi chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára igen eltérő!
A kocsid 136 lóerős erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy összecsapott akciós remappal vagy Renault tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, menete
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő Prémium Pro chip tuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Renault állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
Az optimalizálásunk eredménye ezen a 3.0 DCi erőforráson: és dinamikusabb gyorsulás de elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Nagyra értékeljük János bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Renault-t diagoztunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.
#Renault #Master #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 3.0 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!