Chiptuning » Renault tuning » Renault Megane tuning » 2.0 TCE (132 kW / 180 LE) referencia
Renault Megane chiptuning 2.0 TCE 180 Ps 2009 Prémium Pro beállítás
Renault Megane tuning a 120000 km-t futott 13 éves 180 lovas 2.0 TCE-n, amely Lókút térségéből érkezett hozzánk tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a motoroptimalizálás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Renault Megane szakcikkeink
- További Renault Megane méréseink
- Renault Megane 2.0 TCE tuning autóink, sztorik
- Renault Megane fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Renault Megane adatai
Gyártmány: Renault
Típus: Megane
Kivitel: 3 – (I.) – 2008 – 2012
Motor: 2.0 TCE (132 kW / 180 LE)
Katalógus teljesítmény: 180 LE
Katalógus nyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 120000 km
ECU: Siemens/Continental EMS3110
Motorkód: F4KL
Alvázszám: VF1DZ0K064
Gyártási év: 2009
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Turbó-benzin
Innét jött: Lókút
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/renault-tuning/
Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a Renault-n
A Rigotech által javasolt még agresszívebb használat esetén is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 210 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 340 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely ajánl hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Megane tuning Rigotech technikával
Az autó gazdája chiptuning okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az elvárt megbízhatóságot.
Renault Megane chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-megane/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 13 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Megane 180 lóerős motorja és hajtáslánca bőséges mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a remap várható haszna bőséges. A motor biztonságosan csiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbóbenzinesek hatékonyan, látványosan és biztonságosan húzhatók.
A 2.0 TCE chippelés előtt meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mivel a hangolások minősége, megtérülése, költsége brutálisan eltérő!
A géped 180 LE erőforrásának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott akciós chip tuninggal vagy bármilyen Renault tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, lépései
A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő PPro motoroptimalizálás megvalósítása. Az elvárás szerinti beállítás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Renault egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen a 2.0 TCE motoron: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának mérséklődése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.
Turbó-benzin motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Nálunk a szeretett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok hasonló Renault-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor feltettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Renault #Megane #tuning #TCE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!