Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 1.9 TDI (77 kW / 105 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 1.9 TDI 105 Ps 2008 Prémium Pro Stage1
Skoda Octavia optimalizálás a 240000 km-t futott 14 éves 105 lóerős 1.9 TDI-n, amely Baja térségéből érkezett hozzánk tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a csiptuning hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 1.9 TDI tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Skoda Octavia alapadatok
Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 1.9 TDI (77 kW / 105 LE)
Katalógus teljesítmény: 105 LE
Katalógus nyomaték: 250 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16U1, Bosch EDC16U34, Temic DQ250
Motorkód: BXE
Alvázszám: TMBCS21Z28
Gyártási év: 2008
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Baja
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Skoda tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Skoda tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Skodán
Az általunk ajánlott üzembiztos chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 125 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 300 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos stage1 beállítás okán látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Vágya egyúttal fogyasztás csökkenés , a nyomaték meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva az eredetivel azonos üzembiztonságot.
Skoda Octavia tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az Octavia 105 lovas motorja és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel van megáldva, ennek köszönhetően a csippelés várható haszna durva. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Ezek az 1.9 TDI (77 kW / 105 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.9 TDI chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni kihez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, költsége brutálisan változatos!
Szeretett autód 105 LE motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy útszéli akciós chiptuninggal vagy bármilyen Skoda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, menete
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Szabolcs kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro chippelés megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen az 1.9 TDI erőforráson: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint mérhető a fogyasztás érezhető javulása is.
Nagyra értékeljük Szabolcs bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel esetében nem szükséges sport betétszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink , ütős garanciáink garantálják. Elég sok hasonló Skodát diagnosztizáltunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 1.9 TDI 105 LE mérések
Skoda 1.9 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.9 TDI 105 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 1.9 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!