/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 1.9 TDI (77 kW / 105 LE) referencia

Skoda Octavia 1.9 TDI 105 LE 2007 Prémium Pro hangolás


Skoda Octavia csippelés a 240000 kilométert futott 14 éves 105 LE-s 1.9 TDI vezérgépen, amely Németkér közeléből érkezett hozzánk chip tuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a csiptuning eredménye jól tesztelhető, mérhető. Természetes, hogy a tuning elkészítése közben lemértük, szóval a menetdinamika és pedálreakció javulása mellett látható, kiértékelhető a kinyomtatott teljesítménymérés. Megérkezésekor a gyári specifikációhoz képest teljesítményben 10% (-11 LE) elmaradást, nyomatékban 5% (-13Nm) elmaradást mértünk a mai 14 éves Skodán. Tehát, az autó a 105 Ps 250 NM katalógushoz viszonyítva 94 lovat és 237 Nm-t igazolt vissza a Prémium Pro tuningunk megkezdésekor.


skoda-octavia-tuning-1-9-tdi-105

Skoda Octavia részletek

Gyártmány: Skoda Típus: Octavia Kivitel: 2004 – 2012 Motor: 1.9 TDI (77 kW / 105 LE) Teljesítmény: 105 LE Forgatónyomaték: 250 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16U1 Motorkód: BLS Alvázszám: TMBKS21Z Év: 2007 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Németkér Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

skoda-octavia-tuning-chiptuning-1-9-tdi-105 Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning kell? Kezdj itt: Skoda tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán

Az általunk javasolt, durvább igénybevételnél is időtálló chip paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 125 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 300 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég kiír nagyobb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.

Skoda Octavia Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája remap érdekében jött hozzánk, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a nyomaték meggyőző javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az eredeti üzembiztonságot.
Skoda Octavia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. Az Octavia 105 PS motorja és hajtáslánca jelentős betervezett túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a tuning várható haszna nagy. A motor tökéletes eredménnyel erősíthető, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
Az 1.9 TDI remap előtt érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a remap-ok minősége, haszna, ára nagyon eltérő! Szeretett autód 105 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy túlhúzott olcsó tuninggal vagy bármilyen Skoda tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chiptuning eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte Dániel kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro remap kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning van, hogy elsőre megvan a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. A Skoda tuning, chippelés eredménye ezen az 1.9 TDI erőforráson: +35% (+33 Ps) teljesítmény javulás, a nyomaték +26% (+62 Nm) növekedésével együtt. Az autót végül közös tesztkör után 127 LE és 299 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Dániel bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel esetében felesleges sport légszűrő betétet betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Skoda Octavia 1.9 TDI 105 LE mérési jegyzőkönyv

Ritka, hogy két Skoda teljesen egyforma és ugyan a tulajdonosok elvárásai általánosságban egyezést mutatnak mégis jelentős a szórás köztük. Szóval minden egyes munkánk mérési eredménye eltérő, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Hozzá jön, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki durvábbra, megint valaki meg óvatosabbra számít. Valakinek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te géped mit mutat.
skoda-octavia-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Sok hasonló Skodát teszteltünk, diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!