/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 CR 150 Ps 2013 Prémium Pro csippelés


Skoda Octavia csippelés a 160000 km-t futott 10 éves 150 lóerős 2.0 CR Skodán, amely tulajdonosa Pécs mellől jött optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a remap eredménye könnyen mérhető.

Alap, hogy a tuning alatt teljesítménymérést is csináltunk, szóval a menetdinamika és fogyasztás javulásán felül látható, kiértékelhető a nyomtatott mérési eredmény. Érkezéskor a katalógushoz képest teljesítményben 1% (1 Ps) többletet, nyomatékban 4% (14Nm) többletet regisztráltunk ezen az aktuális 10 évet megért Skodán. Szóval, 150 LE 320 NM katalógushoz képest 151 lóerőt és 334 Nm-t hozott a chip tuningunk előtt.



skoda octavia tuning 2-0-cr 150

Skoda Octavia specifikáció

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74
Motorkód: CKFC
Alvázszám: TMBJJ9NE9E
Gyártási év: 2013
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Pécs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

skoda octavia tuning chiptuning 2-0-cr 150

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Skoda tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Skodán

Az általunk ajánlott, még agresszívebb használat esetén is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Skoda Octavia Tuning a Rigotech műhelyében

Az autó gazdája optimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó dinamikáján és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a dinamika érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos megbízhatóságot.

Skoda Octavia chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Octavia 150 Cv-s motorja és hajtáslánca bőséges mechanikai túlméretezéssel van megáldva, ennek köszönhetően a chippelés várható eredménye durva. A motor tökéletes eredménnyel hangolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.


2.0 CR remap megrendelésekor meg kell nézni tuning műhelyhez mész, mert a remap-ok eredménye, ára hihetetlenül változatos!

Szeretett autód 150 lovas erőforrásának és hajtásláncának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy rosszul megírt akciós tuninggal vagy akármilyen Skoda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő egyedi PPro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha elsőre megvan a Skoda állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.

A Skoda tuning, remap eredménye ezen 2.0 CR motoron: +13% (+20 lóerő) teljesítménytöbblet, a nyomaték +19% (+63 Nm) növekedésével együtt. A Skodát végül 171 lóerő és 397 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Attila bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel motoroknál oktalan sportlégszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Skoda Octavia 2.0 CR 150 LE mérési jegyzőkönyv

Nincs két egyforma Skoda és bár az ügyfélkérések általánosságban egyezést mutatnak azért elég nagy a különbség köztük. Ezért minden egyes referenciánk teljesítménymérése eltérő, csak az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Úgy teljes a kép, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, valaki erősebbre, más meg gyengébbre akarja. Egyeseknek elsődleges a csökkenő fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mennyire hozza az elvárásodat.

skoda octavia tuning teljesitmenymeres dyno chart

Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló garanciáink biztosítják. Számos hasonló Skodát teszteltünk, javítottunk, csiptuningoltunk és róluk többször láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Skoda #Octavia #tuning #CR #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 CR 150 LE mérések

  • Volkswagen Tiguan Allspace chiptuning 2.0 Di 150 LE 2018 Prémium Pro csippelés

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!