Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 2.0 CR 150 LE 2015 Prémium Pro beállítás
Skoda Octavia csippelés ezen a 274691 kilométert futott 8 éves 150 lovas 2.0 CR vezérgépen, amely tulajdonosa Budapest térségéből érkezett optimalizálás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a chiptuning haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 2.0 CR tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Skoda Octavia adatai
Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 274691 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74
Motorkód: CRM
Alvázszám:
Évjárat: 2015
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan jött: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Skoda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Skoda tuning
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég kiír magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos motoroptimalizálás okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság meggyőző fokozása mellett. Mégis szem előtt tartva a gyár által is szavatolt élettartamot.
Skoda Octavia chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Octavia 150 Cv-s motorja számottevő mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a felhúzás várható eredménye jelentős. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.0 CR remap alkalmával érdemes tájékozódni kihez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, díja igen eltérő!
A géped 150 Ps erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy hibás akciós csiptuninggal vagy akármilyen Skoda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro felhúzásunk eredménye ezen 2.0 CR motoron: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de várható a fogyasztás érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük Balázs bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel esetében nem szükséges sport légszűrő betétet betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Nálunk a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos hasonló Skodát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban több alkalommal publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.
#Skoda #Octavia #tuning #CR #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 2.0 CR 150 LE mérések
Skoda 2.0 CR más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 CR 150 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 CR egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!