Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia
Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 150 Ps 2014 Prémium Pro hangolás
Skoda Octavia csiptuning ezen a 180000 kilométert futott 7 éves 150 lóerős 2.0 TDI Skodán, amely Budapest térségéből érkezett optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a chip tuning haszna jól tesztelhető, mérhető.
- Skoda Octavia szakcikkeink
- További Skoda Octavia méréseink
- Skoda Octavia 2.0 TDI tuning autóink, sztorik
- Skoda Octavia fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Skoda Octavia alapadatok
Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74
Motorkód: CKFC
Alvázszám: TMBJJ7NE
Évjárat: 2014
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Skoda tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Skodán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Skoda Octavia tuning Rigotech technikával
Imre remap érdekében jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , az erő meggyőző javítása mellett. Egyúttal garantálva az érkezővel azonos üzembiztonságot.
Skoda Octavia tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Az Octavia 150 lóerős erőforrása jelentős betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a felhúzás várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően hangolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 TDI chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni kihez mész, mivel a tuningboxok haszna, díja igen változatos!
A géped 150 Ps motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy benzinkúton feltöltött olcsó chippel vagy akármilyen Skoda tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő Rigotech PPro tuning kivitelezése. A tökéletes beállítás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro chiptuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint várható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük Imre bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel autóknál nem ajánlott sportlégszűrőt használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Skodát diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk és ezekről elég sokszor már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Skoda 2.0 TDI 150 LE mérések
Skoda 2.0 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI 150 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!