/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 150 Ps 2014 Prémium Pro Stage1


Skoda Octavia optimalizálás a 320000 km-t futott 8 éves 150 LE-s 2.0 TDI gépen, ami Sajólászlófalva közeléből ugrott át hozzánk motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltós esetben a remap hatása jól mérhető. Nálunk lehetőség van a DSG váltó programozására is, de Stage1 tuning esetén ez ritkán indokolt, a váltó eredeti beállításon is bőven lekezeli a nyomatéktöbbletet.


skoda octavia tuning 2-0-tdi 150

Skoda Octavia specifikáció

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 320000 km
ECU: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74
Motorkód: CKF
Alvázszám: TMBJJ7NE4F
Év: 2014
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sajólászlófalva

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning érdekel? Kezdj itt:
Skoda tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Skodán

A Rigotech által ajánlott strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet nagyobb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.


Skoda Octavia tuning Rigotech technikával

Ezt az autót gazdája gyengének, kb. 120 lóerősnek érezte, amit a mérés be is igazolt, jóval elmarad az elvárt katalógus értékektől. Bár a dsg-nek ez nem sok, de a beállítással fel tudtuk húzni arra a szintre, amit gyárilag tudnia kellett volna.
A tulaj csippelés okán érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, az erő jól érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az érkezővel azonos megbízhatóságot.

Skoda Octavia lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Gyakori, hogy ilyen magas futásteljesítménynél az autó nem tudja már a gyári paramétereket, így nem elvárható hogy a chiptuningra is tökéletesen reagáljon, de szerencsére vannak kivételek is. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Az Octavia 150 PS erőforrása jelentős mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ezért a csippelés várható haszna jelentős. A motor kiváló eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.0 TDI csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen chippeshez fordulsz, mert a szolgáltatások megbízhatósága, eredménye, díja brutálisan változatos!

A géped 150 LE erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is brutálisan leamortizálható egy összecsapott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chippel vagy bármilyen Skoda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro remap kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Skoda állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás mérséklődése is.

Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink , ütős garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló Skodát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!