/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 150 lóerő 2014 Prémium Pro csiptuning


Skoda Octavia csippelés ezen a 280000 kilométert futott 8 éves 150 LE-s 2.0 TDI gépen, ami Tompa mellől érkezett hozzánk chippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltós esetben a csippelés eredménye jól mérhető. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.


skoda octavia tuning 2-0-tdi 150

Skoda Octavia specifikáció

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 280000 km
ECU: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74
Motorkód: CKFC
Alvázszám: TMBJJ7NE1E
Év: 2014
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Tompa

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/skoda-tuning/

Chiptuning táblázat: biztonságos emelés ezen a Skodán

Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.


Skoda Octavia tuning a Rigotech műhelyében

Sajnos az autó műszakilag nem áll a helyzet magaslatán, érkező paramétereiben elmarad a katalógus adatoktól. A beállítást ennek ellenére erősre készítettük. Fiatalság – bolondság, a lényeg, hogy az autó remek lett!
A tulajdonos motoroptimalizálás miatt jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő jól érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Skoda Octavia tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
Az Octavia 150 LE-s erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel van megáldva, tehát a stage1 beállítás várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.0 TDI optimalizálás megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mivel a hangolások eredménye, díja hihetetlenül eltérő!

A géped 150 LE erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is brutálisan leamortizálható egy benzinkúton feltöltött akciós chip tuninggal vagy akármilyen Skoda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, lépései

A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Skoda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A felhúzásunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de mérhető a fogyasztás érezhető mérséklődése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel autóknál nem kell sportlégszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Nálunk a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Skodát vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!