/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI (125 kW / 170 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 170 Ps 2007 Prémium Pro csippelés


Skoda Octavia chiptuning a 240000 kilométert futott 15 éves 170 lovas 2.0 TDI gépen, ami Pécs közeléből jött optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a tuning eredménye könnyen mérhető.


skoda octavia tuning 2-0-tdi 170

Skoda Octavia specifikáció

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 2.0 TDI (125 kW / 170 LE)
Teljesítmény: 170 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental PPD1.2
Motorkód: BMN
Alvázszám: TMBUH21Z98
Évjárat: 2007
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: Pécs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning kell? Kezdj itt:
Skoda tuning

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Skodán

Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is üzembiztos tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 190 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Skoda Octavia tuning a Rigotech műhelyében

Dávid csiptuning miatt érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az eredetivel azonos megbízhatóságot.

Skoda Octavia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az Octavia 170 lovas motorja számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, a csippelés várható hozadéka számottevő. A motor tökéletes eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI (125 kW / 170 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDI remap alkalmával tájékozódni kell milyen chip tuningoshoz látogatsz, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, brutálisan változatos!

A kocsid 170 lovas erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy túlhúzott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett csiptuninggal vagy bármilyen Skoda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket választott.

Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai eljárásaink , ütős együttműködési lehetőségeink szavatolják. Számos hasonló Skodát vizsgáltunk, javítottunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!