/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (125 kW / 170 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 170 Ps 2010 Prémium Pro csippelés


Skoda Octavia chippelés a 369789 kilométert futott 12 éves 170 LE-s 2.0 TDI szekéren, ami Sárospatak mellől ugrott át Stage1 beállítás érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. DSG váltóval szerelt kivitelnél a tuning eredménye nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.


skoda octavia tuning 2-0-tdi 170

Skoda Octavia specifikáció

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 2.0 TDI CR (125 kW / 170 LE)
Teljesítmény: 170 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 369789 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C46, Bosch EDC17CP14, Siemens/Continental PPD1.2
Motorkód: CEG
Alvázszám:
Évjárat: 2010
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Sárospatak

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Skoda tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán

Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 190 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos kiír magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.


Skoda Octavia tuning Rigotech technikával

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, így ezt az elvárást céloztuk meg. A hangolást követően az Octavia karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Adam optimalizálás okán látogatott a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója dinamikáján és nyomatékán. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés , az erő drasztikus növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyári üzembiztonságot.

Skoda Octavia chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az Octavia 170 lovas motorja és hajtáslánca bőséges betervezett túlméretezéssel bír, így a chiptuning várható hozadéka jelentős. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI CR (125 kW / 170 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDI remap előtt meg kell nézni melyik chippeshez mész, mert a tuningboxok eredménye, ára nagyon változatos!

A kocsid 170 lóerős motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy akármilyen Skoda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, menete

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Adam kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning kivitelezése. Az elvárás szerinti beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás csökkenése is.

Nagyra értékeljük Adam bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel autóknál nem kell sport betétszűrőt beszerezni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok hasonló Skodát teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!