/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (135 kW / 184 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 TDI 184 LE 2016 Prémium Pro hangolás


Skoda Octavia chip tuning ezen a 240000 kilométert futott 6 éves 184 lóerős 2.0 TDI-n, amely Pécsvárad közeléből jött hozzánk chiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetekben a felhúzás hatása nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet.


skoda octavia tuning 2-0-tdi 184

Skoda Octavia részletek

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (135 kW / 184 LE)
Teljesítmény: 184 LE
Forgatónyomaték: 380 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74, Temic DQ250
Motorkód: CUNA
Alvázszám: TMBJK7NEXH
Év: 2016
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Pécsvárad

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning érdekel? Kezdj itt:
Skoda tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen a Skodán

Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 200 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely ajánl magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te felelsz.


Skoda Octavia tuning a Rigotech műhelyében

Dániel chiptuning okán jött hozzánk, hogy javítsunk autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az elvárható megbízhatóságot.

Skoda Octavia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Az Octavia 184 PS motorja és hajtáslánca bőséges mechanikai tartalékkal bír, ennek köszönhetően a felhúzás várható haszna nagy. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 TDI chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni melyik műhelyhez mész, mert a beállítások minősége, haszna, brutálisan eltérő!

A kocsid 184 lóerős erőforrásának és hajtásláncának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy akármilyen Skoda tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, menete

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Rigotech PPro remap megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda állapotának és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük Dániel bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt betenni mivel további javulást nem fog hozni.

Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai eljárásaink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Skodát vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!