Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Corolla tuning » 2.0 D-4D (93 kW / 126 LE) referencia
Toyota Corolla chiptuning 2.0 D-4D 126 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás
Toyota Corolla optimalizálás a 200000 kilométert futott 16 éves 126 lóerős 2.0 D-4D Toyotán, amely tulajdonosa Sellye közeléből érkezett hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a felhúzás hatása könnyen mérhető.
- Toyota Corolla szakcikkeink
- További Toyota Corolla méréseink
- Toyota Corolla 2.0 D-4D tuning autóink, sztorik
- Toyota Corolla fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota Corolla specifikáció
Gyártmány: Toyota
Típus: Corolla
Kivitel: 2002 – 2007
Motor: 2.0 D-4D (93 kW / 126 LE)
Teljesítmény: 126 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Denso 175822-762 (CAN)
Motorkód: 1AD
Alvázszám: JTNBD56K90
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sellye
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Toyota beállításaink kezdőlapja
Chiptuning táblázat: biztonságos növekmény ezen a Toyotán
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 350 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hirdet nagyobb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota Corolla tuning Rigotech módra
Visszatérő ügyfelünk ismeri a munkánkat, így a költségekre tekintettel nem kérte a Toyota teljesítménymérését. Ezekre az autókra a kimondottan hosszú pedálút jellemző ami megszokást igényel, viszont elősegíti a takarékos felhasználást.
A tulajdonos optimalizálás okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető javulása mellett. Mégis garantálva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Toyota Corolla kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-corolla/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Corolla 126 lóerős motorja és hajtáslánca jelentős betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható haszna nagy. A motor jól érezhetően chippelhető, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 D-4D (93 kW / 126 LE) motor kellemesen húzható.
2.0 D-4D chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni melyik műhelyhez látogatsz, mert a tuningboxok megtérülése, költsége hihetetlenül eltérő!
A kocsid 126 LE erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan túlhúzható egy túlhúzott akciós chiptuninggal vagy akármilyen Toyota tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chiptuning eredménye, folyamata
Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Toyota futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A felhúzásunk eredménye ezen 2.0 D-4D motoron: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának mérséklődése is.
Nagyra értékeljük Csaba pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Toyotát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Toyota #Corolla #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 2.0 D-4D 126 LE mérések
Toyota 2.0 D-4D más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 2.0 D-4D 126 LE mérések
Toyota - Lexus csoport 2.0 D-4D egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!