/**/

Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 2.4 D-4D (110 kW / 150 LE) referencia

Toyota Hilux chiptuning 2.4 D-4D 150 LE 2018 Prémium Pro Stage1


Toyota Hilux remap ezen a 100000 kilométert futott 3 éves 150 LE-s 2.4 D-4D-n, ami Szekszárd mellől ugrott át optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a stage1 beállítás hatása nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


toyota-hilux-tuning-2-4-d-4d-150

Toyota Hilux specifikáció

Gyártmány: Toyota
Típus: Hilux
Kivitel: 2015 ->
Motor: 2.4 D-4D (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: 400 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 100000 km
Motorvezérlő: Denso 896xx
Motorkód: 2GD
Alvázszám: AHTBB3CD
Évjárat: 2018
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Szekszárd

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Toyota tuning érdekel? Kezdj itt:
Toyota tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Toyotán

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 180 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 450 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.


Toyota Hilux tuning a Rigotech műhelyében

Ezeknek a Toyotáknak az automataválltója nagyon csúsztat, ezért nem mérhető keréken keresztül. Ennek ellenére nagyon jól be lehet hangolni Chiptuninggal. Szeretjük a Toyotákat.
A tulajdonos tuning okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő meggyőző fokozása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredetivel azonos megbízhatóságot.

Toyota Hilux oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-hilux/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Szerintem Ügyfelünk a legjobb döntést hozta, hogy ránk a Rigotechre bízta közel új autójának chiptuningját.
A Hilux 150 lóerős erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal bír, ennek köszönhetően a motoroptimalizálás várható haszna nagy. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.4 D-4D (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.4 D-4D csiptuning alkalmával jól meg kell nézni melyik chippeshez fordulsz, mert a beállítások megbízhatósága, haszna, brutálisan eltérő!

Szeretett autód 150 lóerős erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy kezdetleges akciós remappal vagy bármilyen Toyota tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro csippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Toyota állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen a 2.4 D-4D erőforráson: és dinamikusabb gyorsulás de mérhető az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük Balázs bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel esetében felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban van. Ezt a teljesítménymérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló Toyotát teszteltünk, javítottunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször feltettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Toyota #Hilux #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Toyota 2.4 D-4D 150 LE mérések

  • Toyota Hilux 2.4 D 150 LE 2018 Rigotech Prémium Pro chip tuning adatok és dyno teszt

  • Toyota 2.4 D-4D más teljesítményosztály mérések


    Toyota - Lexus csoport 2.4 D-4D 150 LE mérések


    Toyota - Lexus csoport 2.4 D-4D egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!