Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) referencia
Toyota Hilux chiptuning 2.8 D-4D 177 Ps 2021 Prémium Pro csiptuning
Toyota Hilux chippelés ezen a 20000 km-t futott 0 éves 177 LE-s 2.8 D-4D Toyotán, amely Dunaszentgyörgy mellől érkezett hozzánk motoroptimalizálás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a chiptuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- Toyota Hilux szakcikkeink
- További Toyota Hilux méréseink
- Toyota Hilux 2.8 D-4D tuning autóink, sztorik
- Toyota Hilux fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota Hilux adatai
Gyártmány: Toyota
Típus: Hilux
Kivitel: 2015 ->
Motor: 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE)
Katalógus teljesítmény: 177 LE
Katalógus nyomaték: 420 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 20000 km
Motorvezérlő: Denso NEC76F00xx
Motorkód: GDO99547
Alvázszám: AHTBA3CD
Év: 2021
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan jött: Dunaszentgyörgy
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Toyota beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Toyotán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 207 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely kiír nagyobb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota Hilux tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk motoroptimalizálás érdekében érkezett hozzánk, hogy javítsunk az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt megbízhatóságot.
Toyota Hilux chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-hilux/
Tuning szempontból ideális, ha az autó már be van járatva, viszont még kellően kevés benne a kilométer ahhoz, hogy biztosan tökéletes állapotban érkezzen. Ügyfelünk kitüntető bizalmát köszönjük, hogy ránk bízta új, garanciális autójának tuningját.
A Hilux 177 Cv-s erőforrása és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal rendelkezik, ezért a chip tuning várható eredménye számottevő. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.8 D-4D tuning megrendelésekor jól meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára hihetetlenül változatos!
A kocsid 177 Ps erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is kegyetlenül felrobbantható egy rosszul megírt olcsó chiptuninggal vagy Toyota tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő PPro csiptuning kialakítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Toyota futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.8 D-4D erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint mérhető az autó étvágyának érezhető mérséklődése is.
Köszönjük Zoltán pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert további javulást nem fog hozni.
Nálunk autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Toyotát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Toyota #Hilux #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 2.8 D-4D 177 LE mérések
Toyota 2.8 D-4D más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D 177 LE mérések
Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!