Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) referencia
Toyota Hilux chiptuning 2.8 D-4D 177 Ps 2021 Prémium Pro hangolás
Toyota Hilux optimalizálás a 60000 km-t futott 2 éves 177 lovas 2.8 D-4D vezérgépen, amely tulajdonosa Debrecen mellől ugrott át csippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltós esetekben a csippelés hatása jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- Toyota Hilux szakcikkeink
- További Toyota Hilux méréseink
- Toyota Hilux 2.8 D-4D tuning autóink, sztorik
- Toyota Hilux fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota Hilux specifikáció
Gyártmány: Toyota
Típus: Hilux
Kivitel: 2015 ->
Motor: 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE)
Katalógus teljesítmény: 177 LE
Forgatónyomaték: 420 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 60000 km
ECU: Denso NEC76F00xx
Motorkód: 2GD-FT
Alvázszám:
Évjárat: 2021
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Debrecen
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning kell? Kezdj itt:
Toyota tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Toyotán
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 207 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl hegyesebb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota Hilux tuning Rigotech módra
A tulajdonos stage1 beállítás okán jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a rugalmasság meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva a gyárival azonos élettartamot.
Toyota Hilux kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-hilux/
Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Szerintem Ügyfelünk a legjobb döntést hozta, hogy ránk a Rigotechre bízta közel új autójának chiptuningját.
Hilux 177 Cv-s erőforrása bőséges betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a chippelés várható hozadéka számottevő. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben 2.8 D-4D (130 kW / 177 LE) motor kellemesen húzható.
2.8 D-4D motoroptimalizálás előtt meg kell nézni milyen céghez mész, mert a tuningok minősége, eredménye, költsége hihetetlenül változatos!
A kocsid 177 lóerős erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is gyorsan kinyírható egy amatőr akciós chiptuninggal vagy bármilyen Toyota tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, lépései
A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő Prémium Pro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha elsőre megvan a Toyota egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A motoroptimalizálásunk eredménye ezen 2.8 D-4D motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt beszerezni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
Műhelyünkben kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Toyotát teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk elég sokszor publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Toyota #Hilux #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 2.8 D-4D 177 LE mérések
Toyota 2.8 D-4D más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D 177 LE mérések
Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!