/**/

Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 2.8 D4D 140 LE teljesítménymérés adatok

Toyota Hilux 2.8 D4D 140 LE Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés



Alapadatok

Gyártmány: Toyota
Típus / kivitel: Hilux
Motor: 2.8 D4D
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: hide-compare-block1 Nm
Év:
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Úton, valós körülmények közt
Mérőszoftver: Dynopro

Toyota tuning lapunkról elérsz minden típust. Ezekből választva a típusoldalon külön látod kapcsolódó teljesítményméréseinket, anyagainkat.




Toyota Hilux 2.8 D4D 140 LE mérési diagram

FONTOS! Ritka, hogy két Toyota teljesen egyforma és ugyan az ügyfélkérések van, hogy közel állanak egymáshoz ennek ellenére elég nagy az eltérés köztük. Így minden egyes projektünk teljesítménymérése eltérő, egyedül az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint valaki meg alá kéri. Valakinek elsődleges a csökkenő fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit mutat.

Érkezéskor a katalógusadathoz képest erőben 59% (82 Ps) többletet mértünk ezen az aktuális Toyotán. Tehát, az autó a 140 LE hide-compare-block1 NM katalógusadathoz hasonlítva 222 lóerőt és 460 NM-t igazolt a Prémium Pro chippelésünk előtt.

 

A teljesítménymérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 222 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 460 NM
Mért Rigotech PPro motoroptimalizálás teljesítmény: 241 LE (+14% +19LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 524 NM (+12% +64Nm)




toyota-Hilux-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Toyota #Hilux #tuning #D4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Toyota Hilux tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Toyota Hilux tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Toyota Hilux tuning 2.8 D4D 140 LE mérések

  • Toyota Hilux tuning 2.8 D4D 140 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Toyota 2.8 D4D motor pár teljesítménymérésünk

1.3 Toyota-Lexus csoport 2.8 D4D teljesítménymérések

1.5 Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Toyota 2.8 D4D 140 LE tuning referenciák

  • Toyota 2.8 D4D 140 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Toyota 2.8 D4D chiptuning referenciák

  • Toyota 2.8 D4D chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Toyota Hilux chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Toyota tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin esetében felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni. Szívó benzines tuning esetén van minimális létjogosultsága , ezért a sportlégszűrő használata a további javulás érdekében jó dolog (de nem feltétlenül szükséges!)


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai tuning extra. Sokan nem gondolják át, hogy milyen hatással lesz ez a gépóriás rugalmasságára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc