/**/

Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Hilux tuning » 2.8 D-4D (130 kW / 204 LE) referencia

Toyota Hilux chiptuning 2.8 D-4D 204 lóerő 2021 Prémium Pro csiptuning


Toyota Hilux motoroptimalizálás ezen az 5000 kilométert futott 0 éves 204 LE-s 2.8 D-4D vezérgépen, amely Szigetszentmiklós mellől érkezett hozzánk chiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető. A tuning alatt mértük, szóval a vezetési élmény és pedálreakció javulása mellett látható, analizálható a megjelenített mérés. Kezdéskor a katalógushoz képest erőben 25% (45 lóerő) többletet, forgatónyomatékban 10% (40Nm) többletet mértünk a mai 0 éves Toyotán. Tehát, 204 Ps 420 NM katalógushoz hasonlítva 222 lovat és 460 Nm-t tudott a Prémium Pro felhúzásunk előtt.


toyota-hilux-tuning-2-8-d-4d-204

Toyota Hilux részletek

Gyártmány: Toyota Típus: Hilux Kivitel: 2015 -> Motor: 2.8 D-4D (130 kW / 204 LE) Teljesítmény: 204 LE Katalógus nyomaték: 420 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 5000 km ECU: Denso NEC76F00xx Motorkód: 1GD0 Alvázszám: AHTBA3CD Évjárat: 2021 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Szigetszentmiklós Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

toyota-hilux-tuning-chiptuning-2-8-d-4d-204 Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Toyota tuning érdekel? Akkor kezdd itt: Toyota tuning

Chiptuning táblázat: biztonságos emelés ezen a Toyotán

A Rigotech által javasolt, még agresszívebb használat esetén is strapabíró chiptuning paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 207 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hirdet magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

Toyota Hilux Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája motoroptimalizálás okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a dinamika jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredetivel azonos élettartamot.
Toyota Hilux chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-hilux/ Szinte egyenesen a szalonból érkezett ez az új autó. Köszönjük a kitüntetett bizalmat ennél az új, garanciális autónál. A Hilux 204 lóerős motorja számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel van megáldva, tehát a csiptuning várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.8 D-4D (130 kW / 204 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.8 D-4D chippelés előtt érdemes tájékozódni melyik chippeshez fordulsz, mert a beállítások minősége, haszna, díja igen változatos! A kocsid 204 Ps motorjának és váltójának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chippel vagy akármilyen Toyota tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő PPro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha elsőre megvan a Toyota futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. A Toyota tuning, chippelés eredménye ezen a 2.8 D-4D erőforráson: +9% (+19 Ps) teljesítményemelkedés, a nyomaték +14% (+64 Nm) fokozódásával . A Toyotát végül közös tesztkör után 241 lóerő és 524 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Zsolt pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel autóknál nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Toyota Hilux 2.8 D-4D 204 LE mérési diagram

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Toyota és habár a tulajdonosok elvárásai néha egyezést mutatnak ennek ellenére elég nagy az eltérés köztük. Szóval minden egyes referenciánk dyno tesztje eltérő, egyedül az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más durvábbra, valaki alá kéri. Valakinek fontos a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.
toyota-hilux-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Toyotát teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Toyota #Hilux #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D 204 LE mérések


Toyota - Lexus csoport 2.8 D-4D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!