Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Landcruiser tuning » 3.0 D-4D (140 kW / 190 LE) referencia
Toyota Landcruiser chiptuning 3.0 D-4D 190 Ps 2010 Prémium Pro beállítás
Toyota Landcruiser optimalizálás ezen a 20000 km-t futott 12 éves 190 lóerős 3.0 D-4D gépen, amely Hajos térségéből érkezett hozzánk chippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a csiptuning hatása jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- Toyota Landcruiser szakcikkeink
- További Toyota Landcruiser méréseink
- Toyota Landcruiser 3.0 D-4D tuning autóink, sztorik
- Toyota Landcruiser fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota Landcruiser részletek
Gyártmány: Toyota
Típus: Landcruiser
Kivitel: 2010 – 2013
Motor: 3.0 D-4D (140 kW / 190 LE)
Katalógus teljesítmény: 190 LE
Forgatónyomaték: 420 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 20000 km
ECU: Denso 275922-022 (CAN)
Motorkód: 1KD
Alvázszám: JTEBH3FJ70
Gyártási év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Hajos
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning kell? Kezdj itt:
Toyota beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Toyotán
A Rigotech által preferált még agresszívebb használat esetén is üzembiztos motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 215 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hangoztat hegyesebb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota Landcruiser tuning a Rigotech műhelyében
Az erősen csúsztatós automataváltó miatt sem úton sem padon nem mérhető Toyota Landcruiser hatalmas karosszériájához képest a 3 literes D-4D motor 190 Le teljesítménye nem egy eget rengető élmény, és nem véletlen hogy jó pár darab készült már nálunk ebből a minden igényt kielégítő terepjáróból. A tuning után a váltó valamivel alacsonyabb fordulatszámokon vált, így a fogyasztás javulása nem irreális elvárás a Landcruisernél, emellett jobb reakcióidő, és markánsabb teljesítmény is javít a vezetési élményen!
Az autó gazdája chip tuning érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó erején és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , a dinamika jól érezhető javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárt élettartamot.
Toyota Landcruiser chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-landcruiser/
Gyakori vendég nálunk az ilyen éppen bejáratott, kis futású zömében még garanciális autó. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Landcruiser 190 lóerős motorja és hajtáslánca jelentős betervezett túlméretezéssel bír, így a felhúzás várható eredménye bőséges. A motor biztonságosan chiptuningolható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 3.0 D-4D (140 kW / 190 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 3.0 D-4D chiptuning alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a beállítások haszna, brutálisan eltérő!
A géped 190 lovas erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy akciós remappal vagy akármilyen Toyota tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő Prémium Pro motoroptimalizálás kivitelezése. A tökéletes beállítás néha elsőre megvan a Toyota állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 3.0 D-4D motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint várható az autó fogyasztásának csökkenése is.
Nagyra értékeljük Jozsef bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel autóknál nem kell sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Toyotát diagoztunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről elég sokszor már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Toyota #Landcruiser #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 3.0 D-4D más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 3.0 D-4D egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!