/**/

Chiptuning » Toyota tuning » Toyota Landcruiser tuning » 3.0 D-4D (140 kW / 190 LE) referencia

Toyota Landcruiser chiptuning 3.0 D-4D 190 Ps 2013 Prémium Pro motoroptimalizálás


Toyota Landcruiser csippelés ezen a 240000 km-t futott 9 éves 190 lóerős 3.0 D-4D vezérgépen, ami Kiskoros közeléből érkezett Stage1 beállítás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a tuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.


toyota landcruiser tuning 3-0-d-4d 190

Toyota Landcruiser specifikáció

Gyártmány: Toyota
Típus: Landcruiser
Kivitel: 2013 ->
Motor: 3.0 D-4D (140 kW / 190 LE)
Teljesítmény: 190 LE
Forgatónyomaték: 420 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Denso 275922-022 (CAN)
Motorkód: 1KD-FT
Alvázszám: JTEBH3FJ70
Év: 2013
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Kiskoros

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Toyota tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Toyota beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Toyotán

Az általunk ajánlott strapabíró motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 215 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 480 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég feltüntet nagyobb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.


Toyota Landcruiser tuning a Rigotech műhelyében

Az erősen csúsztatós automataváltó miatt sem úton sem padon nem mérhető Toyota Landcruiser hatalmas karosszériájához képest a 3 literes D-4D motor 190 Le teljesítménye nem egy eget rengető élmény, és nem véletlen hogy jó pár darab készült már nálunk ebből a minden igényt kielégítő terepjáróból. A tuning után a váltó valamivel alacsonyabb fordulatszámokon vált, így a fogyasztás javulása nem irreális elvárás a Landcruisernél, emellett jobb reakcióidő, és markánsabb teljesítmény is javít a vezetési élményen!
A tulajdonos motoroptimalizálás okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő érezhető javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt élettartamot.

Toyota Landcruiser lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-landcruiser/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A Landcruiser 190 lóerős erőforrása jelentős betervezett tartalékkal bír, ezért a motoroptimalizálás várható haszna számottevő. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 3.0 D-4D (140 kW / 190 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 3.0 D-4D motoroptimalizálás előtt meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mivel a szolgáltatások minősége, haszna, ára hihetetlenül eltérő!

A kocsid 190 LE erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy benzinkúton feltöltött olcsó szolgáltatással vagy akármilyen Toyota tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro motoroptimalizálás kivitelezése. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy elsőre megvan a Toyota futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 3.0 D-4D motoron: és klasszabb dinamika de várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt használni mert további javulást nem fog hozni.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Toyotát vizsgáltunk, javítottunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször publikáltuk referenciáinkat, méréseinket.

#Toyota #Landcruiser #tuning #D-4D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Toyota 3.0 D-4D más teljesítményosztály mérések

  • Toyota Hilux chiptuning 3.0 D-4D 171 Ps 2014 Prémium Pro beállítás

  • Toyota - Lexus csoport 3.0 D-4D egyéb mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!


    A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

    X