Chiptuning » Mercedes tuning » Mercedes C tuning » 220 CDI (105 kW / 143 LE) referencia
Mercedes C chiptuning 2.2 CDI 143 Ps 2002 Prémium Pro Stage1
Mercedes C csiptuning ezen a 350000 kilométert futott 20 éves 143 lóerős 2.2 CDI vezérgépen, amely Kálló térségéből ugrott át hozzánk chippelés ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a remap eredménye jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- Mercedes C szakcikkeink
- További Mercedes C méréseink
- Mercedes C 2.2 CDI tuning autóink, sztorik
- Mercedes C fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mercedes C adatai
Gyártmány: Mercedes
Típus: C
Kivitel: W203 – 2000 – 2004
Motor: 220 CDI (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Katalógus nyomaték: 315 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 350000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC15C6
Motorkód: 611962
Alvázszám: wdb2032061
Gyártási év: 2002
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Kálló
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mercedesed van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mercedes tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mercedes-tuning/
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Mercedesen
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 163 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mercedes C tuning a Rigotech műhelyében
Nem tudjuk mérni ezt a Mercedest az automataváltó miatt. Fő probléma, hogy befullad néha. Egr-re gyanakodnak. Egy optimalizálást kapott ügyfelünk, amitől szépen felébredt az autója. Környezetvédelmi rendszerek módosításával nem foglalkozunk.
A tulajdonos stage1 beállítás okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Vágya emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti megbízhatóságot.
Mercedes C chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mercedes-c/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását.
A C 143 LE-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett túlméretezéssel bír, a tuning várható eredménye bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 220 CDI (105 kW / 143 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 CDI csiptuning megrendelésekor jól meg kell nézni melyik chippeshez fordulsz, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, költsége brutálisan változatos!
Az autód 143 lóerős motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül túlhúzható egy akciós beállítással vagy akármilyen Mercedes tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Péter elvárásainak megfelelő Rigotech PPro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Mercedes egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.2 CDI motoron: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető a fogyasztás érezhető mérséklődése is.
Köszönjük Péter bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel esetében oktalan sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Mercedest diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk elég sokszor láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Mercedes #C #tuning #CDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mercedes 2.2 CDI más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 CDI egyéb mérések
Kapcsolódó Mercedes tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!