Chiptuning » BMW tuning » BMW 3-as sorozat tuning » 318i (105 kW / 143 LE) referencia
BMW 3-as sorozat chiptuning 2.0 i 143 lóerő 2009 Prémium Pro csippelés
BMW 3-as sorozat chip tuning a 200000 kilométert futott 13 éves 143 lóerős 2.0 i vezérgépen, ami Nagyvenyim közeléből érkezett chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a chip tuning eredménye könnyen mérhető.
- BMW 3-as sorozat szakcikkeink
- További BMW 3-as sorozat méréseink
- BMW 3-as sorozat 2.0 i tuning autóink, sztorik
- BMW 3-as sorozat fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW 3-as sorozat alapadatok
Gyártmány: BMW
Típus: 3-as sorozat
Kivitel: E90/E91 – 2005 – 2010
Motor: 318i (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Katalógus nyomaték: 190 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
ECU: Bosch MEV1746
Motorkód: N43B20
Alvázszám: WBAPF51070
Évjárat: 2009
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: Nagyvenyim
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/
Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott biztonságos chip lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért egyedül Te felelsz.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 3-as sorozat tuning Rigotech technikával
Ez a szívóbenzines autó némi plusz nyomatékért érkezett hozzánk.
A tulajdonos motoroptimalizálás miatt érkezett hozzánk, hogy javítsunk autója vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése, a dinamika drasztikus növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
BMW 3-as sorozat lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/
200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. 13 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A 3-as sorozat 143 lóerős erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal van megáldva, emiatt a chip tuning várható hozadéka csúcsteljesítményben csekély. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
A 2.0 i csiptuning alkalmával tájékozódni kell milyen chip tuningoshoz mész, mert a tuningok minősége, megtérülése, díja nagyon eltérő!
A géped 143 LE motorjának és hajtásának adottságai ellenére is azonnal tönkre tehető egy összecsapott akciós chiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő PPro csippelés kialakítása. A tökéletes tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.0 i motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint mérhető a fogyasztás csökkenése is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Szívó-benzin motoroknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport légszűrő betétet alkalmazni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
A Rigotech-nél a megbecsült autód maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló BMW-t diagoztunk, chippeltünk és róluk elég sokszor megmutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#BMW #3-as sorozat #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 i más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 i egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!