Chiptuning » Opel tuning » Opel Astra tuning » 1.7 CDTi (96 kW / 130 LE) referencia
Opel Astra chiptuning 1.7 CDTi 130 Ps 2013 Prémium Pro motoroptimalizálás
Opel Astra chippelés a 200000 kilométert futott 9 éves 130 LE-s 1.7 CDTi szekéren, amely tulajdonosa Wagna közeléből érkezett csiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Opel Astra szakcikkeink
- További Opel Astra méréseink
- Opel Astra 1.7 CDTi tuning autóink, sztorik
- Opel Astra fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Opel Astra specifikáció
Gyártmány: Opel
Típus: Astra
Kivitel: (J) – 2009 – 2015
Motor: 1.7 CDTi (96 kW / 130 LE)
Katalógus teljesítmény: 130 LE
Katalógus nyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Ac Delco E87
Motorkód: A17DTF
Alvázszám: W0LPE8EX7D
Évjárat: 2013
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Wagna
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Opel tuning érdekel? Kezdj itt:
Opel tuning
Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen az Opelen
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 145 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 330 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég kiír hegyesebb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Opel Astra tuning Rigotech technikával
Az autót mérés nélkül hangoltuk, sajnos a megkopott kuplung és az elhasználódott kettős tömegű lendkerék miatt nyomatékcsúcson beremegett az Opel. Tulajdonosával történő egyeztetést követően a tuning maradt a hibás egység pedig cserélve lesz.
László stage1 beállítás érdekében jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és nyomatékán. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az elvárt megbízhatóságot.
Opel Astra oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-astra/
200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az Astra 130 lovas erőforrása jelentős betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható eredménye durva. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek az 1.7 CDTi (96 kW / 130 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.7 CDTi motoroptimalizálás megrendelésekor tájékozódni kell melyik chippeshez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, díja hihetetlenül változatos!
A kocsid 130 lovas motorjának és váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy összecsapott akciós szolgáltatással vagy Opel tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő Prémium Pro csippelés kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha elsőre megvan az Opel futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A felhúzásunk eredménye ezen az 1.7 CDTi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának javulása is.
Nagyra értékeljük László bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Nálunk a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Opelt vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk gyakran már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Opel #Astra #tuning #CDTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Opel 1.7 CDTi 130 LE mérések
Opel 1.7 CDTi más teljesítményosztály mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.7 CDTi 130 LE mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.7 CDTi egyéb mérések
Kapcsolódó Opel tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!