Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 1.6i 16v (77 kW / 105 LE) referencia
Mazda 3 chiptuning 1.6 i 105 Ps 2008 Prémium Pro motoroptimalizálás
Mazda 3 remap a 180000 kilométert futott 14 éves 105 lóerős 1.6 i-n, amely Gödöllő közeléből jött hozzánk chip tuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben az optimalizálás haszna könnyen mérhető.
- Mazda 3 szakcikkeink
- További Mazda 3 méréseink
- Mazda 3 1.6 i tuning autóink, sztorik
- Mazda 3 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mazda 3 adatai
Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2003 – 2009
Motor: 1.6i 16v (77 kW / 105 LE)
Teljesítmény: 105 LE
Katalógus nyomaték: 145 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Denso Z601, Denso ZJ77
Motorkód: Z6740
Alvázszám: JMZBK14229
Évjárat: 2008
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan érkezett: Gödöllő
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mazda tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Mazdán
A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mazda 3 tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk chippelés okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az eredetivel azonos megbízhatóságot.
Mazda 3 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 3 105 PS motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély mechanikai túlméretezéssel bír, ezért a csippelés várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel chiptuningolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
Az 1.6 i csiptuning alkalmával meg kell nézni milyen céghez mész, mert a beállítások eredménye, ára hihetetlenül változatos!
Szeretett autód 105 lóerős erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is brutálisan kinyírható egy hibás tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy akármilyen Mazda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, menete
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Sándor kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen az 1.6 i motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Köszönjük Sándor bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Szívó-benzin autóknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt beszerezni mivel a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.
Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Mazda #3 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
csoport 1.6 i egyéb mérések
Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!