/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Superb tuning » 3.6 FSI (191 kW / 260 LE) referencia

Skoda Superb chiptuning 3.6 benzin 260 lóerő 2011 Prémium Pro csippelés


Skoda Superb chippelés ezen a 233001 kilométert futott 12 éves 260 lóerős 3.6 benzin vezérgépen, amely Budapest közeléből érkezett chippelés kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. DSG váltós esetekben a chippelés haszna nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Nálunk lehetőség van a DSG váltó programozására is, de Stage1 tuning esetén ez ritkán indokolt, a váltó eredeti beállításon is bőven lekezeli a nyomatéktöbbletet.


skoda superb tuning 3-6-benzin 260

Skoda Superb specifikáció

Gyártmány: Skoda
Típus: Superb
Kivitel: 2008 – 2015
Motor: 3.6 FSI (191 kW / 260 LE)
Katalógus teljesítmény: 260 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 233001 km
ECU: Bosch MED9.1
Motorkód: CDV
Alvázszám:
Év: 2011
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen érkezett: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/skoda-tuning/

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen a Skodán

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hangoztat hegyesebb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

Skoda Superb tuning Rigotech módra

A tulaj remap érdekében érkezett hozzánk, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az elvárható üzembiztonságot.

Skoda Superb chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-superb/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Superb 260 PS erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett túlméretezéssel bír, emiatt a motoroptimalizálás várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


3.6 benzin optimalizálás előtt jól meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mivel a hangolások megbízhatósága, haszna, díja eltérő!

A kocsid 260 lóerős motorjának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy összecsapott akciós remappal vagy Skoda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Tibor szempontjainak megfelelő Rigotech PPro remap kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Skoda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro chippelésünk eredménye ezen 3.6 benzin erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de várható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.

Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin esetében további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sportlégszűrőt használni mivel szívó motornál van létjogosultsága.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink szavatolják. Elég sok hasonló Skodát diagnosztizáltunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Skoda #Superb #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!