/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 1.8i 16v (88 kW / 120 LE) referencia

Mazda 6 chiptuning 1.8 benzin 120 lóerő 2006 Prémium Pro hangolás


Mazda 6 motoroptimalizálás ezen a 200737 km-t futott 17 éves 120 lóerős 1.8 benzin-n, ami nagyveleg mellől érkezett chip tuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós kivitelnél a tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.


mazda 6 tuning 1-8-benzin 120

Mazda 6 további részletek

Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2003 – 2008
Motor: 1.8i 16v (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Katalógus nyomaték: 165 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200737 km
ECU: Mitsubishi E6T5x
Motorkód: LF
Alvázszám:
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innen jött: nagyveleg

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Mazda beállításaink kezdőlapja

Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) növekmény ezen a Mazdán

Az általunk preferált durvább igénybevételnél is üzembiztos tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű károkért Te fogsz fizetni.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Mazda 6 tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk csippelés miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója erején és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a forgatónyomaték érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt üzembiztonságot.

Mazda 6 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
6 120 lovas motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal van megáldva, emiatt a chip tuning várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben erősíthető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


1.8 benzin csiptuning alkalmával jól meg kell nézni tuning műhelyhez fordulsz, mert a szolgáltatások eredménye, ára brutálisan eltérő!

A kocsid 120 lóerős erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan leamortizálható egy rosszul megírt akciós csiptuninggal vagy akármilyen Mazda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro csippelés kialakítása. A tökéletes beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Mazda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A csippelésünk eredménye ezen 1.8 benzin motoron: sokkal jobb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin autóknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt alkalmazni mert szívó motornál van létjogosultsága.

Műhelyünkben a szeretett kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink , ütős garanciáink biztosítják. Számos ehhez hasonló Mazdát vizsgáltunk, mértünk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Mazda #6 #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!