/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 2.2 CTDi 140 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás


Honda Civic optimalizálás ezen a 80000 km-t futott 17 éves 140 lóerős 2.2 CTDi szekéren, amely Zagreb közeléből ugrott át hozzánk Stage1 beállítás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.

A tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, ezért a menetdinamika és pedálreakció javulásán felül látható, analizálható a kinyomtatott teljesítménymérés. Megérkezésekor a gyári ígérethez viszonyítva erőben 1% (-2 Ps) elmaradást, forgatónyomatékban 2% (8Nm) többletet regisztráltunk ezen az aktuális 17 éves Hondán. Szóval, az autó a 140 LE 340 NM katalógusadathoz hasonlítva 138 lovat és 348 Nm-t hozott a Prémium Pro tuningunk megkezdésekor.





Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2012
Motor: 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 80000 km
ECU: Bosch EDC16C7
Motorkód: N22A1
Alvázszám: SHHFN33607
Gyártási év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Zagreb

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
Honda beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán

A Rigotech által ajánlott, durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 160 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat nagyobb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.


Honda Civic Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája remap érdekében jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése emellett fogyasztás csökkenés , az erő érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.

Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

Beállításaink legjobb célpontjai az ehhez hasonló 70-100e km futás körüli fiatal és jó állapotú autók. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Civic 140 LE-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel bír, a tuning várható eredménye jelentős. A motor kiváló eredménnyel húzható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek 2.2 CTDi (103 kW / 140 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.2 CTDi chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen chippeshez mész, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon változatos!

A kocsid 140 LE motorjának és váltójának adottságai ellenére is brutálisan leamortizálható egy benzinkúton feltöltött olcsó chip tuninggal vagy akármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Honda egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.

A Honda tuning, motoroptimalizálás eredménye ezen 2.2 CTDi motoron: +15% (+21 Ps) teljesítmény javulás, a nyomaték +12% (+42 Nm) fokozódásával együtt. A Hondát végül közös tesztkör után 159 Ps és 390 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Szilárd pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál felesleges sport légszűrő betétet használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Honda Civic 2.2 CTDi 140 LE mérési diagram

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Honda és ugyan ügyfeleink kérései van, hogy hasonlók ennek ellenére elég nagy a differencia köztük. Szóval minden egyes referenciánk mérési eredménye eltérő, egyedül az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint valaki meg gyengébbre akarja. Valakinek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit mutat.

honda civic tuning teljesitmenymeres dyno chart

Nálunk kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó garanciáink garantálják. Elég sok hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször bemutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Honda #Civic #tuning #CTDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 2.2 CTDi 140 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!