Chiptuning » Mercedes tuning » Mercedes B tuning » 180 CDI (80 kW / 109 LE) referencia
Mercedes B chiptuning CDI 109 Ps 2008 Prémium Pro csiptuning
Mercedes B csiptuning a 160000 km-t futott 16 éves 109 lóerős CDI Mercedesen, amely Mecseknádasd közeléből érkezett optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. CVT váltóval szerelt esetben a csiptuning hatása kevésbé érezhető, mint manuális vagy DSG váltó esetén, a folyamatosan változó áttétel miatt.
- Mercedes B szakcikkeink
- További Mercedes B méréseink
- Mercedes B CDI tuning autóink, sztorik
- Mercedes B fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mercedes B alapadatok
Gyártmány: Mercedes
Típus: B
Kivitel: W245 – 2005 – 2011
Motor: 180 CDI (80 kW / 109 LE)
Teljesítmény: 109 LE
Forgatónyomaték: 250 Nm
Váltó: CVT
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C32, Bosch EDC17C43
Motorkód: 640.94
Alvázszám: WDD2452071
Évjárat: 2008
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Mecseknádasd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mercedesed van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mercedes tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Mercedes tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Mercedesen
A Rigotech által preferált még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 330 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely feltüntet nagyobb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő mechanikai károkért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mercedes B tuning Rigotech technikával
Ügyfelünk remap okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Mercedes B tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mercedes-b/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
B 109 lovas motorja jelentős mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a remap várható haszna bőséges. A motor szuper eredménnyel hangolható, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek 180 CDI (80 kW / 109 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
CDI remap előtt tájékozódni kell tuning műhelyhez mész, mert a remap-ok minősége, eredménye, igen változatos!
A kocsid 109 lovas motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is gyorsan leamortizálható egy útszéli akciós chip tuninggal vagy bármilyen Mercedes tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Gábor elvárásainak megfelelő Rigotech PPro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra a Mercedes futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
Az optimalizálásunk eredménye ezen CDI motoron: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de elvárható a fogyasztás csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel motoroknál nem kell sportlégszűrőt használni mivel további javulást nem fog hozni.
Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Mercedest teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Mercedes #B #tuning #CDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mercedes CDI más teljesítményosztály mérések
csoport CDI egyéb mérések
Kapcsolódó Mercedes tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!