/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Accord tuning » 2.2 ICTDI 150 LE teljesítménymérés adatok

Honda Accord 2.2 ICTDI 150 LE 2009 Rigotech Prémium Pro tuning és dyno teszt



Alapadatok

Gyártmány: Honda
Típus / kivitel: Accord
Motor: 2.2 ICTDI
Teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Gyártási év: 2009
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Mérőpadon
Mérőszoftver: Bosch FLA 206

Honda tuning gyártmányoldalunkról elérsz minden típust. Ezekből választva a típusoldalon csoportosítva látod vonatkozó dyno tesztjeinket, leírásainkat.




Honda Accord 2.2 ICTDI 150 LE teljesítménymérés diagram

Ritka, hogy két Honda teljesen egyforma és habár ügyfeleink elvárásai van, hogy hasonlók azért jelentős a különbség köztük. Így minden egyes referenciánk dyno tesztje eltérő, egyedül az adott műszaki állapotot és kérést mutatja! Még add hozzá, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, más erősebbre, megint más gyengébbre akarja. Valakinek fontos a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.

Kezdéskor a gyári specifikációhoz viszonyítva teljesítményben -1% (-2 Ps) elmaradást mértünk az aktuális Hondán. Tehát, az autó a 150 LE hide-compare-block1 NM gyári specifikációhoz viszonyítva 148 lovat és 339 NM-t hozott a tuningunk megkezdésekor.

 

A dyno teszt adatai

Mért érkező teljesítmény: 148 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 339 NM
Mért Rigotech PPro tuning teljesítmény: 170 LE (+15% +22LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 393 NM (+14% +54Nm)




honda-Accord-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Honda #Accord #tuning #ICTDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Honda Accord tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Honda Accord tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Honda Accord tuning 2.2 ICTDI 150 LE mérések

  • Honda Accord tuning 2.2 ICTDI 150 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Honda 2.2 ICTDI motor pár teljesítménymérésünk

1.3 no-group-hide csoport 2.2 ICTDI teljesítménymérések

  • no-group-hide 2.2 ICTDI 150 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • no-group-hide 2.2 ICTDI méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Honda 2.2 ICTDI 150 LE tuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI 150 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciák

  • Honda 2.2 ICTDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Honda Accord chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Honda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin autóknál nem ajánlott sportlégszűrőt beszerezni mivel további javulást nem fog hozni. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , emiatt a sportlégszűrő használata a további javulás érdekében jó dolog (de nem feltétlenül szükséges!)


Alufelni

Az alufelni népszerű optikai és néha vezetéstechnikát támogató tuning extra. Sokan nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz a vezérgép dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc