/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Accord tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia

Honda Accord 2.2 i-DTEC 150 Ps 2014 Prémium Pro csiptuning


Honda Accord remap ezen a 40000 km-t futott 7 éves 150 lóerős 2.2 i-DTEC gépen, amely Szentendre térségéből jött hozzánk csiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a csippelés eredménye könnyen mérhető. Még jó, hogy a tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, ezért a menetdinamika és fogyasztás javulása mellett látható, analizálható a rögzített mérés. Megérkezésekor a specifikációhoz viszonyítva teljesítményben 2% (-3 LE) elmaradást, forgatónyomatékban 8% (-27Nm) elmaradást rögzítettünk a mai 7 éves Hondán. Tehát, 150 LE 350 NM katalógusadathoz hasonlítva 147 lóerőt és 323 Nm-t igazolt a Prémium Pro chippelésünk előtt.


honda-accord-tuning-2-2-i-dtec-150

Honda Accord adatai

Gyártmány: Honda Típus: Accord Kivitel: Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) Teljesítmény: 150 LE Katalógus nyomaték: 350 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 40000 km ECU: Bosch EDC17CP16 Motorkód: N22B1 Alvázszám: JHMCU350 Év: 2014 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Szentendre Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

honda-accord-tuning-chiptuning-2-2-i-dtec-150 Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt: Honda tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos emelés ezen a Hondán

Az általunk ajánlott, durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet magasabb adatokat, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

Honda Accord Tuning a Rigotech műhelyében

György tuning miatt látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , a forgatónyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az érkezővel azonos üzembiztonságot.
Honda Accord chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-accord/ Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal. Az Accord 150 Cv-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, tehát az optimalizálás várható eredménye bőséges. A motor biztonságosan húzható, az üzembiztonság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 i-DTEC chippelés alkalmával tájékozódni kell milyen chippeshez fordulsz, mert a remap-ok minősége, eredménye, ára nagyon változatos! Az autód 150 lovas motorjának valamint hajtásának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy benzinkúton feltöltött akciós remappal vagy bármilyen Honda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Honda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és műszeres kontroll. A Honda tuning, optimalizálás eredménye ezen a 2.2 i-DTEC erőforráson: +17% (+25 Ps) teljesítménytöbblet, a nyomaték +17% (+55 Nm) fokozódásával együtt. Az autót végül közös tesztkör után 172 lóerő és 378 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott. Turbódízel esetében nem kell sportlégszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Honda Accord 2.2 i-DTEC 150 LE mérési diagram

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Honda és habár az ügyfélkérések van, hogy közel állanak egymáshoz mégis elég nagy az eltérés köztük. Ezért minden egyes referenciánk teljesítménymérése változatos, egyedül az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Hozzá jön, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki fölé, más óvatosabbra számít. Egyeseknek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te géped mit tud.
honda-accord-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
A Rigotech-nél a megbecsült autód teljes biztonságban van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Accord #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!