/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Latitude tuning » 2.0 DCi (110 kW / 150 LE) referencia

Renault Latitude 2.0 DCi 150 Ps 2011 Prémium Pro beállítás


Renault Latitude remap a 180000 kilométert futott 10 éves 150 lovas 2.0 DCi szekéren, ami Hatvan mellől jött hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chiptuning eredménye könnyen mérhető.


renault-latitude-tuning-2-0-dci-150

Renault Latitude adatai

Gyártmány: Renault Típus: Latitude Kivitel: 2011 -> Motor: 2.0 DCi (110 kW / 150 LE) Katalógus teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 340 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 180000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16CP33 Motorkód: M9RP Alvázszám: VF1LTF20 Év: 2011 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Ahonnan érkezett: Hatvan Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Renault tuning kell? Kezdj itt: https://rigotech.hu/renault-tuning/

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Renault-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró chip paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég kiír magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Renault Latitude tuning a Rigotechnél

Az autó vészüzemben érkezett, szoftveres probléma miatt. A beállítás vizsgálata és heyrerakása sikeres volt, a chiptuning nagyon jól sikerült, hazafelé végre nem vészüzemben kell megtenni 200km-t a kis DCI-vel. A tulaj csippelés érdekében érkezett a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő drasztikus javulása mellett. Mégis szem előtt tartva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Renault Latitude chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-latitude/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor. A Latitude 150 LE-s motorja és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, ezért a chippelés várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel erősíthető, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 DCi (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 DCi motoroptimalizálás előtt tájékozódni kell milyen céghez mész, mivel a chiptuningok megbízhatósága, eredménye, költsége brutálisan változatos! A géped 150 Ps motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy benzinkúton feltöltött akciós remappal vagy akármilyen Renault tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Gábor szempontjainak megfelelő egyedi PPro tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Renault futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen a 2.0 DCi motoron: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának érezhető mérséklődése is. Nagyra értékeljük Gábor bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Renault-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.

#Renault #Latitude #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi egyéb mérések


Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!