Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE 2012 Prémium Pro finomhangolás
Honda CR-V motoroptimalizálás a 180000 km-t futott 9 éves 150 lóerős 2.2 i-DTEC vezérgépen, amely Velence térségéből jött hozzánk csippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a motoroptimalizálás eredménye jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V specifikáció
Gyártmány: Honda Típus: CR-V Kivitel: 2007 – 2012 Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) Katalógus teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: Automata Futásteljesítmény: 180000 km ECU: Bosch EDC17CP16 Motorkód: N22B33 Alvázszám: SHSRE685 Év: 2012 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Velence Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuning kell? Kezdj itt: Honda tuning
Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Hondán
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz nagyobb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning Rigotech technikával
A tulajdonos remap okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és előzési képességén. Vágya emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az eredeti üzembiztonságot.
Honda CR-V oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. A CR-V 150 LE-s erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a chippelés várható eredménye bőséges. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.2 i-DTEC chippelés alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a remap-ok megtérülése, díja igen változatos! Az autód 150 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy túlhúzott olcsó remappal vagy akármilyen Honda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Ádám elvárásainak megfelelő Rigotech PPro optimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti beállítás néha két lépcsőben kerül finomításra a Honda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.2 i-DTEC erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó fogyasztásának csökkenése is. Nagyra értékeljük Ádám pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel autóknál nem ajánlott sport légszűrő betétet használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről elég sokszor már láthattad referenciáinkat, méréseinket.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!