/**/

Chiptuning » Audi tuning » Audi A8 tuning » 6.0i W12 (331 kW / 450 LE) referencia

Audi A8 6.0 i 450 LE 2004 Prémium Pro Stage1


Audi A8 chippelés a 200000 km-t futott 17 éves 450 lóerős 6.0 i vezérgépen, amely Szekszárd közeléből ugrott át hozzánk motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a csippelés eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


audi-a8-tuning-6-0-i-450

Audi A8 alapadatok

Gyártmány: Audi Típus: A8 Kivitel: D3 – 2003 – 2010 Motor: 6.0i W12 (331 kW / 450 LE) Katalógus teljesítmény: 450 LE Forgatónyomaték: 580 Nm Váltó: Automata Futásteljesítmény: 200000 km ECU: Bosch ME7.1.1 Motorkód: BHT Alvázszám: WAUZZZ4E Év: 2004 Üzemanyag: Benzin Kialakítás: Szívó-benzin Innét érkezett: Szekszárd Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Audi tuning érdekel? Kezdj itt: Audi tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen az Audin

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip adatai: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég ajánl magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni. Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Audi A8 tuning a Rigotech műhelyében

A tulaj chiptuning okán látogatott hozzánk, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték drasztikus javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredetivel azonos alacsony szervizköltségeket.
Audi A8 tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a8/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. Az A8 450 lovas erőforrása szívó üzem miatt csekély mechanikai tartalékkal van megáldva, ennek köszönhetően a motoroptimalizálás várható haszna a csúcsadatok javulásának tekintetében nem túl sok. A motor jól érezhetően húzható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 6.0 i csiptuning előtt jól meg kell nézni milyen céghez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, megtérülése, díja eltérő! A géped 450 LE erőforrásának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy túlhúzott akciós beállítással vagy Audi tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Ákos elvárásainak megfelelő Rigotech PPro tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli az Audi állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A Stage1 beállításunk eredménye ezen a 6.0 i erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is. Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Szívó-benzin autóknál érdemes (de nem kötelező) sport légszűrő betétet használni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
Nálunk a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Audit javítottunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Audi #A8 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!