Chiptuning » Renault tuning » Renault Laguna tuning » 2.0 DCi (110 kW / 150 LE) referencia
Renault Laguna chiptuning 2.0 DCi 150 Ps 2011 Prémium Pro finomhangolás
Renault Laguna remap a 320000 kilométert futott 10 éves 150 LE-s 2.0 DCi vezérgépen, ami Gyál mellől jött hozzánk chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a csiptuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- Renault Laguna szakcikkeink
- További Renault Laguna méréseink
- Renault Laguna 2.0 DCi tuning autóink, sztorik
- Renault Laguna fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Renault Laguna adatai
Gyártmány: Renault
Típus: Laguna
Kivitel: III – 2007 ->
Motor: 2.0 DCi (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: 340 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 320000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16CP33, Bosch EDC17CP58
Motorkód: 642890
Alvázszám: VF1BT110
Év: 2011
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Gyál
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Renault beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hangoztat nagyobb értékeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Laguna tuning Rigotech technikával
Automata vááltót mérni nem mindíg lehet. Ennél a Renaultnál is nagyon csúsztat a sebességválltó, ami miatt nincs közvetlen kapcsolat a hajtás és a motor közt. Az érkező lomhaság sokat csökkent, érzésre nagyon javult a dinamika.
Az autó gazdája tuning érdekében látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyárival azonos megbízhatóságot.
Renault Laguna chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-laguna/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
A Laguna 150 LE-s erőforrása bőséges mechanikai tartalékkal rendelkezik, ezért az optimalizálás várható hozadéka bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 DCi tuning alkalmával meg kell nézni milyen chippeshez mész, mivel a beállítások minősége, haszna, ára hihetetlenül eltérő!
A kocsid 150 lovas motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy kezdetleges akciós chiptuninggal vagy akármilyen Renault tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro chip tuning megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Renault állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro felhúzásunk eredménye ezen a 2.0 DCi motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel motoroknál oktalan sport betétszűrőt beszerezni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink , egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Renault-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban többször közzétettük referenciáinkat, méréseinket.
#Renault #Laguna #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Renault 2.0 DCi 150 LE mérések
Renault 2.0 DCi más teljesítményosztály mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi 150 LE mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!