Chiptuning » Renault tuning » Renault Espace tuning » 2.0 DCi (129 kW / 175 LE) referencia
Renault Espace chiptuning 2.0 DCi 175 lóerő 2009 Prémium Pro motoroptimalizálás
Renault Espace csiptuning a 268000 km-t futott 12 éves 175 lovas 2.0 DCi gépen, amely Zalaegerszeg mellől érkezett chippelés ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben az optimalizálás hatása könnyen mérhető.
- Renault Espace szakcikkeink
- További Renault Espace méréseink
- Renault Espace 2.0 DCi tuning autóink, sztorik
- Renault Espace fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Renault Espace adatai
Gyártmány: Renault
Típus: Espace
Kivitel: Mk4 -> 2014
Motor: 2.0 DCi (129 kW / 175 LE)
Katalógus teljesítmény: 175 LE
Katalógus nyomaték: 360 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 268000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C36, Bosch EDC17CP58
Motorkód: M9R
Alvázszám:
Gyártási év: 2009
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Zalaegerszeg
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Renault tuning érdekel? Kezdj itt:
Renault beállításaink kezdőlapja
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n
A Rigotech által preferált időtálló chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 195 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 420 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely hirdet magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Renault Espace tuning Rigotech módra
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül , így ezt a határt céloztuk meg. A hangolást követően az autó karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Az autó gazdája chippelés miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az érkezővel azonos megbízhatóságot.
Renault Espace chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-espace/
200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az Espace 175 LE-s motorja és hajtáslánca jelentős betervezett tartalékkal bír, ezért a csiptuning várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 DCi motoroptimalizálás alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a szolgáltatások eredménye, költsége nagyon változatos!
Szeretett autód 175 lóerős motorjának és váltójának megbízhatósága ellenére is gyorsan leamortizálható egy igénytelenül kivitelezett olcsó beállítással vagy akármilyen Renault tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő PPro remap megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Renault állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 DCi erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető javulása is.
Nagyra értékeljük Krisztián pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál nem szükséges sportlégszűrőt alkalmazni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Renault-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk és róluk elég sokszor megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Renault #Espace #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Renault 2.0 DCi 175 LE mérések
Renault 2.0 DCi más teljesítményosztály mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi 175 LE mérések
Renault - Nissan - Dacia - Infinity csoport 2.0 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!